Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Webpagina die automatisch door laptop word geopend - Forum Wereldfietser

Webpagina die automatisch door laptop word geopend

Hoi,

Wel heel erg niks met fietsen te maken maar weet iemand hoe je de webpagina die automatisch door je comp of laptop word geopend, wanneer je bv internet explorer aanklikt, kunt veranderen ?

Mijn laptop opend nu automatisch met een chileense site maar ik wil dat veranderen ( en bv met yahoo.com laten openen )

Graag zo helder mogelijk uitleggen voor deze digi beet :oops:

Lars
Ha Lars,
gelukkig ben je weer aan het computeren. Klinkt goed!
Kennelijk heb je een verkeerde startpagina. Sommige *****-toepassingen bemoeien zich ook overal mee. (Yahoo is ook behoorlijk &(%^(*&)
Op het gevaar af dat het bij jouw net anders is: Extra > Internetopties > Startpagina.
IE is echter niet de beste/veiligste/snelste/handigste browser. Ik gebruik al heel lang Firefox, dus als je eens even niets te doen hebt... www.mozilla.org
Groetjes,
Leon
lars de wit schreef:Hoi,

Wel heel erg niks met fietsen te maken maar weet iemand hoe je de webpagina die automatisch door je comp of laptop word geopend, wanneer je bv internet explorer aanklikt, kunt veranderen ?

Mijn laptop opend nu automatisch met een chileense site maar ik wil dat veranderen ( en bv met yahoo.com laten openen )

Graag zo helder mogelijk uitleggen voor deze digi beet :oops:

Lars
In internet explorer: ga eerst naar de yahoo pagina waarmee je wilt openen. Klik dan op het tandwiel-icoontje helemaal rechts boven in het Internet Explorer venster. Kies "Internetopties" en dan het tabblad "Algemeen". Klik op de knop "Huidige gebruiken" en dan op "OK". Moet lukken.

Frank