![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sowieso zou ik de meest lekbestendige banden alleen overwegen bij frequent gebruik op echt slechte banen (op straten vol gebroken glas, 's morgens voor cafés bijvoorbeeld).
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ah, de kracht van het geloof! Een Plus band heeft een dikke laag zacht afvalrubber onder het loopvlak. Aramide vezel (heet Kevlar bij Dupont) is totaal wat andersBerghaus schreef:Tsja, en bij Aldi vrijdag een antilekband met wel 0,7 mm kevlar voor € 7,99. Wat voor kwaliteit kan dat zijn? Mijn Marathon plus tour heeft geloof ik 7 mm kevlar. Kijk, daar heb je wat aan?
Ik ben klaar met die PLUS... die banden lopen voor geen meter, heb er nu marathon racer 32mm opgelegd, dat rijdt al een stuk soepeler.@ Marten. Een Plus band heeft een dikke laag zacht afvalrubber onder het loopvlak.
Tuurlijk, maar dan heb je de plus ook voor de verkeerde toepassing gebruikt. De plus is prima als je er bij nacht en ontij (24/7/365) een klein stukje op uit moet door een omgeving vergeven van de rotzooi zoals een pas afgebroken markt, een uitgaanscentrum of een industriweg met keramiek-, metaal- en glasrecyclingfabrieken.henkfietst52 schreef:Ik ben klaar met die PLUS... die banden lopen voor geen meter, heb er nu marathon racer 32mm opgelegd, dat rijdt al een stuk soepeler.