En daar gaat er weer één. Zo één die zijn baan heeft opgezegd, zijn fiets bepakt en huis en haard verlaat om Joost weet waar te eindigen. Maar deze keer is het anders, deze keer ben ik het zelf, goddank. Twintig jaar geleden al sloot ik me op met de boeken van Frank van Rijn. Zelf was ik toen meer het type backpacker. Maar ik heb het licht gezien. Met jaloezie volgde ik de afgelopen jaren o.a. de avonturen van bijna-naamgenoot Flip van Dyke en de Afrikaanse belevenissen van Shane. En nu mag ík, binnenkort.
Plan in het kort:
Solo zoveel mogelijk over land naar Nieuw-Zeeland fietsen in twee jaar. Tent mee. Koken? Nee. Bij gebleken geschiktheid plak ik er nog twee jaar aan vast om nog wat andere continenten te exploreren.
Veel heb ik me niet laten horen op dit forum. Daar was ook niet veel reden toe. Ik had veel vragen, maar er was een zoekfunctie en er waren veel antwoorden. Antwoorden waar ik wat aan had. Daarom wil ik iedereen bedanken die belangeloos tijd gestoken heeft in het geven van nuttige informatie. Ik heb er mijn reis uitstekend mee kunnen voorbereiden.
Ik hoop ook voldoende voorbereid te zijn op technisch gebied. Nog één keer werk ik me door de leerstof van Marten om de kennis die ik afgelopen herfst in één van de cursusweekenden heb opgedaan weer tot leven te wekken.
Wie op de hoogte wil blijven van mijn belevenissen nodig ik van harte uit op:
http://rollingmetal.waarbenjij.nu
Richard
Plan in het kort:
Solo zoveel mogelijk over land naar Nieuw-Zeeland fietsen in twee jaar. Tent mee. Koken? Nee. Bij gebleken geschiktheid plak ik er nog twee jaar aan vast om nog wat andere continenten te exploreren.
Veel heb ik me niet laten horen op dit forum. Daar was ook niet veel reden toe. Ik had veel vragen, maar er was een zoekfunctie en er waren veel antwoorden. Antwoorden waar ik wat aan had. Daarom wil ik iedereen bedanken die belangeloos tijd gestoken heeft in het geven van nuttige informatie. Ik heb er mijn reis uitstekend mee kunnen voorbereiden.
Ik hoop ook voldoende voorbereid te zijn op technisch gebied. Nog één keer werk ik me door de leerstof van Marten om de kennis die ik afgelopen herfst in één van de cursusweekenden heb opgedaan weer tot leven te wekken.
Wie op de hoogte wil blijven van mijn belevenissen nodig ik van harte uit op:
http://rollingmetal.waarbenjij.nu
Richard