Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2013, vrijdag 29 maart – maandag 1 april 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2013, vrijdag 29 maart – maandag 1 april 2013

Kijk eens aan; appeltaaten, rijsttaarten,... een mens zou voor minder zijn tempo terugschroeven! :lol:
Ik leg er me alvast bij neer, en teken graag present om op mijn gemakje mee te fietsen. :P

Groetjes, en hopelijk tot dan,
Geert
Ome_Gerrit schreef:Kijk eens aan; appeltaaten, rijsttaarten,... een mens zou voor minder zijn tempo terugschroeven! :lol:
Ik leg er me alvast bij neer, en teken graag present om op mijn gemakje mee te fietsen. :P

Groetjes, en hopelijk tot dan,
Geert
Leuk, en welkom op het forum, oompje :wink:.
Wat dacht je van de lounche groep!

Gr.
Betty
Bij deze de routes:
Dag 1 - zaterdag 30 maart
Dag 2 (74km) - zondag 31 maart
Dag 2 (91km) - zondag 31 maart
Dag 3 - maandag 1 april

En de GPX files.

@Boop, lounge groepen alleen op ligfietsen ;-)

Met vriendelijke groet,
Ik heb even de routes bekeken. Klopt het dat de route van dag 1 niet langs station Hilversum Noord gaat? Het was mijn bedoeling om daar 'opgepikt' te worden.
Dat gaat wel goed komen. We komen er vlak langs. Ik stuur je nog een PB dit weekend.

Groet,
...wil ook graag deelnemen aan de Paastocht. Zelf haak ik aan op zaterdag vanaf station Hilversum... #zinin
Ik wil eigenlijk ook wel vanaf Hilversum mee.
Diegene die op zaterdagochtend vanaf Hilversum Centraal willen starten:

Een fietsknooppuntroute komt langs het station. Ga aan de westkant het station uit. ra over het stationsplein en aan het eind la de stationsstraat in. Daar zul je knooppuntroutebordjes tegenkomen richting Knooppunt 54. Daarna knooppunt 50 volgen. Knooppunt 50 is bij de natuurbrug Crailoo. De groep komt ook langs knooppunt 50. Een punt om op te stappen.

Groet,
Voor degenen die ook starten vanuit station Hilversum: ik kom zelf 9.58 uur aan met de trein vanuit Utrecht (mits alles goed gaat, want het gaat bij mij vaak mis). Misschien een idee om gezamenlijk vanuit Hilversum te vertrekken?
Officieel aanmelden had ik al gedaan
Hoe laat kunnen we de eerste fietsers bij dat knooppunt verwachten?

Lijkt me ook leuk om Hilversum als een alternatief vertrekpunt te creeren, alleen wat mij betreft dan rond 12 uur.
Verbouwing station Utrecht

Voor diegene die via Utrecht reizen en vandaar af gaan fietsen naar Lage Vuursche zal ik nog een routebeschrijving publiceren. Utrecht Centraal wordt gerenoveerd en sommige plekken zijn letterlijk een bouwput. Omdat de omstandigheden daar ook nog wel eens dagelijks veranderen zal ik het weekend voor de Pasen aangeven hoe je het best kunt rijden. Met best bedoel ik een beetje veilige route.

Als je vast wat wilt lezen klik dan hier

Groet,
helaas las ik op weer online dat het weer niet al te best wordt.

Mario
Mario, lieverd, een mens dat lijdt onder een winterdepressie wordt niet vrolijk van deze weersvoorspelling. Als je nog eens een opmerking post ..... Liever een recept met als ingredient CHOCOLA. Of zo ;-)
Loes,

ik had zelf een depressie, maar nu jij mij lieverd noemt zie gelijk het zonnetje weer schijnen. Ik zal warme choclade voor je meenemen :wink:

Mario
De voorspelling is helemaal niet zo rot, voor zover je voorspellingen van meer dan 2 dagen vooruit kunt vertrouwen.

Afbeelding
En lieve Mario, we gaan ons nu toch niet alvast druk maken over weersvoorspellingen voor over 10 dagen? Dat meen je niet.
Je weet toch zelf ook wel dat een weersvoorspelling van 1 dag van tevoren vaak al niet klopt.
Kortom, het gaat helemaal goed komen.
Je hebt helemaal gelijk Jim. Ik maak mij ook geen zorgen wat ik ga toch wel. Het is alleen niet leuk om het te lezen.

ik denk er nog over na of ik 2 of 3 dagen mee ga want ik wil ook de veluwe route fietsen. Maar dit ligt aan het weer :P

Mario
Hallo ik ben van plan om in ieder geval de zaterdag mee te fietsen. Ik heb wat verplichtingen op vrijdag avond en zondag morgen in Hilversum. Maar dat is met wat creativiteit prima te combineren. Mijn plan is om vrijdagavond naar Camping Puur te komen, zaterdag of naar huis te gaan ( de route loopt op 2 straten na langs mijn huis) of naar de camping. Zondag na de kerkdienst naar Rhenen te fietsen en maandag weer met jullie mee. Ik vond het de vorige keer zo gezellig dat ik het er voor over heb om een beetje moeilijk te doen. Hoop dat het geen probleem is.

Hesta