Mijn excuses daarvoor, ja hij is niet echt fraai (de Kemo), maar heb ik niet echt 'last' van.Dr.Bob schreef:Hoi Robert, dank voor je suggestie, zie dat deze M172 o.a. besproken wordt in dit draadje, die ik over het hoofd had gezien.Robert_Kroon schreef:Het product waarvan jij een foto toont doet precies hetzelfde als de hier al eerder besproken Kemo M172 welke vele malen goedkoper is dan het door jou geprezen product, specs zijn bijna hetzelfde en als het alleen maar voor opladen onderweg is, is de kemo voordeliger, maar weet niet of jij daarvoor gaat.
Overigens correctie: Ik heb het product niet geprezen, enkel genoemd. In een zoektocht naar mogelijk geschikte producten. Geloof graag dat beide producten (en div anderen) functioneel min of meer hetzelfde doen, maar hoop dat ik je niet beledig als ik zeg dat ik die M172 wel echt té lelijk vind om aan een mooie fiets te hangen Bij de keuze die ik zal maken weegt het esthetisch aspect ook wel mee ... Maar kwaliteit en duurzaamheid komt op de eerste plaats, dat sowieso.
Ondanks wat Bert zegt, kwaliteit is het wel (voor die lage prijs), duurzaamheid? die van mij gaat al 3 jaar mee, ik denk als hij stuk zou gaan ik zo weer dezelfde zou kopen...
Duurzaamheid bij de andere merken is ook zo iets, zitten wel accu's in die al naar gelang om de 3 jaar vervangen moet worden, over duurzaamheid gesproken...
Alsof de andere oplossingen zo esthetisch verantwoord zijn not...