Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zzing - Forum Wereldfietser

zzing

hoi, wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de 2 modellen zzing charger? er is een te koop voor ongeveer 79 euro basis model en de ander voor 99 euro: de smartphone edition. Ik wil smartphone en gps om de beurt laden. is er soms een ander uitgangsvoltage?
De smartphone versie zorgt ervoor dat de zzing de batterij van de telefoon niet leegtrekt, (als je aan het laden bent) dus dat je niet met 2 lege apparaten zit na een nacht opladen. Je kunt natuurlijk de goedkopere versie kopen en later om laten bouwen, dat is echter geld weggooien. Stuur anders even een mailtje naar Ronald, en stel je vraag aan hem, misschien is jouw telefoon zo slim (of dom) dat je kan volstaan met de goedkope versie.
Maar kijk ook even verder; de Zzing is na die smartphone-versie nooit verder ontwikkeld, volgens mij zijn er voor hetzelfde geld betere opties.
het gaat mij niet zozeer om de goedkoopste maar wel welke het beste is. ik begrijp dat de ene echt geschikt is voor en smartphone en de ander niet?
Kort gezegd: ja. (Ik heb mijn versie van vijf jaar oud indertijd laten ombouwen omdat ik anders aan het einde van de nacht met twee lege apparaten zat).
Heb je ook al eens naar de Dynalader gekeken?
http://www.dynalader.de/index.php?page= ... 672745bddc
Mij bevalt hij erg goed! De voordelen vind ik:
*Waterdicht
*Laadt efficiënt op al bij lage fietssnelheid
*Accu gaat lang mee en presteert goed bij elke temperatuur. Hier meer info over het accutype: http://www.replacedirect.nl/batterij-te ... rijen.html
*Milieuvriendelijk
*Met het juiste kabeltje kun je je smartphone laden en tegelijk je GPS van stroom voorzien.
Zelfs Google kan opeens geen Duits meer. :lol: Maar voor zover ik het begrijp komt, zeker in de laatste grafiekjes, de E-Werk het beste uit de bus? Want het minste verbruik in Watt en ook het meest efficiënte verbruik (Watt in = Watt uit)... Toch? :roll:
nou beste mensen, met alle tips en linkjes ben ik wel weer een stuk wijzer geworden. bedankt voor al die info. binnenkort ga ik een lader aanschaffen.