Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Carnavalstocht 2013 (zaterdag 9 en zondag 10 februari) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

De Carnavalstocht 2013 (zaterdag 9 en zondag 10 februari)

Met hoeveel zijn we eigenlijk?
Hey,

Ik wil ook graag mee dit weekend, op voorwaarde dat het niet glad is! Zuurkool is niet zo m'n ding dus ik vrees dat ik daarvoor afhaak.

Groetjes,

An
Huh? Kennen ze in Vlaanderen het Carnaval niet? :lol:
Het ‘menu’ op Camping de Rooëjbes in Neer is wat uitgebreid maar de prijs is hetzelfde gebleven. Maar de drank is NIET in de prijs inbegrepen . De bevestiging van het eten heb ik in het mapje met de PDF-files gezet.

Aanvulling maandag 11 februari
Appie in Mill is maandag om 13.00uur gesloten. Net zoals alle winkels in NB. en Limb. Dus ik denk dat het verstandig is om in Roggel maandagmorgen de boodschappen te doen.
Carnaval wel, ik vind zuurkool gewoon niet zo lekker :)
Annetje schreef:Carnaval wel, ik vind zuurkool gewoon niet zo lekker :)
Vind ik nog zachtjes uitgedrukt! En dan die vieze lucht!
henkk schreef:Het ‘menu’ op Camping de Rooëjbes in Neer is wat uitgebreid maar de prijs is hetzelfde gebleven. Maar de drank is NIET in de prijs inbegrepen
Maar dan mogen we vast wel na het eten blijven hangen voor een extra drankje... :)
Kan het zijn dat ik zonet een groep van vier carnavalstocht-fietsers heb gezien vlak na de carnavalsoptocht in Neer? Het waren drie bukfietsers en een ligfietser. Hebben jullie genoten van zowel de tocht als de optocht?
Kwootje,

Dat zou kunnen kloppen ja, dat is het deel van de groep dat nog een nachtje gaat camperen in Neer vannacht!

Ik ben intussen weer thuis en heel blij dat ik gisterenochtend m'n warme bed ben uitgekropen, niet ben omgekeerd bij de gladde stukjes en bijgevolg een heel gezellig weekend gehad heb!

Henk, bedankt voor de organisatie en de rest voor het fijne gezelschap!

An
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten,
Iedereen bedankt voor een leuk weekend
en Henk voor de organisatie.

Grtn van 4 groningers
Ik zit nu in de trein weet terug naar huis na een erg mooie en gezellige carnavalstocht. Henk, nogmaals bedankt voor de organisatie en alle deelnemers voor de gezelligheid.

Nu alleen nog even een nieuwe bidonhouder monteren, want die is gesneuveld toen ik in de sneeuw onderuit ging.
Vervelend dat je onderuit gegaan bent, maar de tocht moet verder spectaculair geweest zijn met al die sneeuw. Ik hoop dat iemand plaatjes geschoten heeft voor hen die niet mee konden.

Groet,
Ook ik ben inmiddels goed thuisgekomen met heel veel geluk. Weer een heel fijn weekend gehad. Mijn velg heeft helaas het uitje een 1,5 dag ingekort.

Hier kwam ik mee thuis, na wat begon met een klein scheurtje 1,5 dag geleden:

Afbeelding
Ik ben gisteren ook weer veilig thuis gekomen. Maandag ben ik met Oscar vanuit Neer naar Beers gefietst en dinsdag ben ik alleen, maar wel met een min of meer stevige rugwind, naar Utrecht gefietst.

Voor alle deelnemers aan deze tocht, hartelijk bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid.

Addie heeft mij gevraagd om, voor het blad De WereldFietser, een artikel te schijven of een interview te geven. Artikelen schrijven of interviews geven zijn niet zo mijn ‘ding’. Dus als één van de deelnemers aan deze tocht dit zou willen doen, graag. Ik heb De Biezen gevraagd om de foto’s die zij gemaakt hebben naar Addie te sturen. Als er nog meer foto’s van deze tocht zijn, graag naar Addie sturen.

Ik heb de mail van Addie in het mapje met de PDF-fils gezet. Als je het .vcf bestand opent kun zien ‘hoe’ je contact kunt opnemen.

Henk