Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pamir Highway - Forum Wereldfietser

Pamir Highway

Hallo wereldfietsers,

In 2014 zou ik graag de "Pamir" fietsen.
Iemand interesse om me te vergezellen.

Groetjes Jos
Hoi Jos,

Ik hoop dat je met "Pamir" meer dan alleen de Pamir Highway bedoelt. Niets tegen de Pamir Highway, zeker doen want hartstikke mooi, maar ga er vooral ook af en doe die geweldige wegen die er nog meer door die streek lopen. Voorbeelden fiets door de Bartang Vallei, Wakhan Vallei of ga langs Jafty Gumez.

Sjirk
Ik heb eventueel wel interesse om mee te gaan.
Ik ben een 24-jarige fietser uit Ieper en heb tot nu toe enkele fietservaring in Europa, maar droom van een reis door het Midden-Oosten en Azië.
Welke periode gaan jullie?
Ik heb de Pamir ook op mijn "verlanglijstje" staan. Mijn plan is om mei/juni 2014
van Dushanbe naar Bishkek te fietsen. Heb al wat ervaring, 59 jaar.

Gerrit

http://bicycletracks.blogspot.nl/
Ik heb dit jaar in Mei in Kirgizië gefietst. Bishkek - Song Kol richting Osh en terug naar Bishkek, het was een onverwachte ongelooflijke ervaring. De mensen, het landschap het verraste mij zo erg dat ik de Pamir zeker wil doen.

Ik ben 30 jaar en vrij sportief maar het is fysiek niet te onderschatten!

Anders moeten wij de koppen eens bij elkaar steken om te zien of we uit hetzelfde hout gesneden zijn.

Karel
@Karel : PB'tje

Gerrit
Hallo allen,

Ik ben van plan om er vanaf mei 2014 een jaartje tussenuit te knijpen om te fietsen. Ik start in Tashkent en ga via Samarkand en Dushanbe naar de Pamir. Vervolgens Kirgizie doorkruisen en via Kazakhstan naar China en verder... .

Het lijkt me leuk om stukken samen te fietsen.

Ben 28, woon in Antwerpen en al in EU en ZO-Azië gefietst. Ik wil natuurlijk genieten van de natuur maar ook zeker van de mensen ginder. Ik wil graag veel couchsurfen/warmshowers/bij mensen thuis slapen en kamperen.

Wie doet mee?