Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Horloge bij de LIDL - Forum Wereldfietser

Horloge bij de LIDL

Vanaf donderdag 22 september is er een leuk horloge te koop bij LIDL .

Zie http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c ... oogtemeter

Groeten, John.

John,
Heb je Harm al gewaarschuwd, want die kijkt nooit op dit forum.

Als ik het goed zie is het een Huger AT 200SH. Dat is een koopje.

Ik heb er zelf eentje tweedehands gekocht voor E 50,- en ben er erg tevreden over.

http://www.trends-presents.nl/assorti/s ... at_200.htm

Afbeelding

Deze is trouwens ook leuk: Digitaal kompas

Afbeelding

He John, dat ding is wel leuk kanariepieten-geel.

Dus, allemaal donderdagmorgen vroeg op de stoep voor de Lidl.

Kompas ziet er wel stoer uit, maar geef mij maar mijn Recta kompas daarvan kunnen de batterijen niet opraken.

Sjit!!!

Wat doe ik fout????????????

John.

Afbeelding

John,
Als je een foto wil tonen dan moet de verwijzing naar de foto tussen Afbeelding staan. Dergelijke verwijzingen eindigen meestal op .jpg (veelgebruikt formaat voor foto's). Jij hebt de verwijzing naar de ganse pagina gebruikt maar dit is geen foto, daarom werkt het niet. Hopelijk is dit een beetje duidelijk.

Kan iemand misschien een hele doos in een keer meeenemen? Hoeven we niet allemaal apart te rennen... :lol:

Een bestorming van alle Lidl's door Wereldfietsers a.s. donderdagmorgen lijkt mij veel leuker.

Dat wordt niks, want er zijn meer LIDL's in dit land dan vakantiefietsers. Dan moet je je als eenzame fietser een pad door de hordes 'normale' LIDL-bezoekers vechten. Dat 'bestormen' staat me op zich wel aan, maar dan moet er een selectie van te veroveren LIDL-vestigingen gemaakt worden. Dat zal de historie ingaan als het LIDL-beleg door de vakantiefietsers. Beleg, daar weten ze bij de LIDL ook wel raad mee, zeker?

Hallo allemaal,
H?, wie heeft hem gekocht? Ik heb hem!!! Het is een mooi hebbeding.
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog met zo'n mooi ding ga fietsen.
Ik ga hem meteen over 10 dagen uitproberen op mijn route in Spanje!!!!
Fiets ze.
Jordan

Welke route ga je doen in Spanje?

eh.., gewoon even een stomme vraag, is hij net zo goed als mijn Suunto? (maar ook al is hij half zo goed, dan nog is het een koopje)

Hoi Eric,

Een antwoord op je 'stomme' vraag, dat wordt lastig!!!!!
De enige oplossing is zelf één kopen en tegelijk met je Suunto dragen tijdens een bergachtige rit.

Zelf kon ik mij niet bedwingen en heb dat horloge gekocht. Eigenlijk zinloos, ik heb zo'n mooie Cateye hoogtemeter.

Het horloge is goedkoop afgewerkt, maar doet het verrassend goed.
De trap op neemt ie keurig tot op de meter waar, en de luchtdruk klopt met teletekst.

Groeten, John.

Bert,
Ik ga de El Camino Del Cid fietsen. Kan ik mooi de hoogtemeters uittesten!!

Eric,
Hij doet het goed maar ik weet niet of hij zo goed is als jou metertje....
Hij heeft dezelfde specificaties als de Hugger (zie topic hierboven) en deze kost 90 euro's. Als ik van de kelder naar de zolder loop geeft hij keurig alle meters op. Ook de barometer en thermometer is nauwkeurig. Ook zitten er 2 alarm's op. Handig als je door de ene slaapt. Jammer, ik heb het niet nodig, ik heb van mezelf een ingebouwd alarm! De chronometer heeft een geheugen voor 10 tussentijden en.... je kunt er ook op zien hoe laat het is. Ook in het donker want hij heeft een lichtje.
Fiets ze,
Jordan

Weet iemand of dit horloge nog steeds bij de LIDL te koop is?
Ik heb er namelijk interesse in, maar ik kan hem nergens meer vinden. :(

Een andere winkel waar ik hem alsnog kan vinden zou ik zeer op prijs stellen. Alvast hartelijk dank voor de moeite! :wink:

Groetjes,
Kees

De aktie bij de LIDL duren hooguit een week. Het is duszeer onwaarschijnlijk dat dit horloge daar nog te verkrijgen zou zijn.

Je zou kunnen zoeken op de (naam)info en link van bovenstaan bericht van Peter Rodenburg.

Vanaf maandag 12 december ligt de Huger AT 200 SH (zonder de naam Huger er op) weer voor € 29,95 bij de LIDL, maar alleen in regio 1, 2 en 4. dus niet in het zuid-oostelijk deel van Nederland.