Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Foto's + video La Gomera & Tenerife - Forum Wereldfietser

Foto's + video La Gomera & Tenerife

In oktober/november 2012 hebben we een paar weken op La Gomera & Tenerife gefietst. Ondanks dat de eilanden een beetje klein zijn hebben ze wel een paar ontzettend mooie routes om te fietsen.
De foto's
De video
Mooie foto's Dennis!
Schone beelden!
Mooie time-lapse!
Mooie combinatie van muziek en beelden. En een mooie fiets bestemming zo te zien.
Dank allen, en ja er is prima te fietsen. Zeker als klimmen je hobby is :D
Mooie foto's inderdaad!

Tikkie off-topic: waarom zetten de meeste fietsers hun filmpjes bij Vimeo en niet bij bv Youtube? Zijn er voordelen?
Prachtige foto's en filmpje.
Een technisch vraagje: bij het filmen merk ik wat schokkerigheid als je horizontaal pant. Is dat gevolg van ingeschakelde beeldstabilisatie? Met de gorillapod kan je blijkbaar prachtig filmen, gezien je timelaps-beelden.
Lekkere beelden. Genot om naar te kijken.
Weer heel mooi hoor Dennis! :) Erg leuk om te zien en mee te 'fietsen'.

@Rein32 De kwaliteit bij Vimeo ligt veel hoger. Daar plaats je serieuzere films en niet zo zeer 'snapshots' zeg maar. En een stuk minder reclame. Bereik van Youtube is wel veel groter, maar neem je je eigen film een beetje serieus dan plaats je die op Vimeo.
Rein32 schreef: Tikkie off-topic: waarom zetten de meeste fietsers hun filmpjes bij Vimeo en niet bij bv Youtube? Zijn er voordelen?
Misschien wel omdat op Vimeo.com een hele mooie community zit - Wereldse Fietsfilmpjes. Een community mogelijk gemaakt door de bijdrage van Dennis en 1847 andere filmende fietsers wereldwijd. Opgericht en gemodereerd door twee Wereldfietsers uit Nederland. Op dit moment hebben we maar liefst 1848 fiets films, ingedeeld in 12 regionale albums. En elke dag komen er weer meer bij.

Zo en nu weer terug naar de mooie film en foto's van Dennis!!! :wink:

[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/58253823[/wfvimeo]
Nogmaals dank.

@Polling. De schokkerigheid is misschien een combinatie van de Vimeo compressie en te weinig grafische rekenkracht van je computer. Op mijn PC loopt het wel vloeiend maar op mijn labtop is het ook wat schokkerig. En de pan beelden zijn net de enige beelden zonder stabilisatie :D
Dennis & Marijcke schreef:In oktober/november 2012 hebben we een paar weken op La Gomera & Tenerife gefietst. Ondanks dat de eilanden een beetje klein zijn hebben ze wel een paar ontzettend mooie routes om te fietsen.
De foto's
De video
Knappe foto van een hagedis :!: Jij hebt geduld, kan heel langzaam bewegen, of beiden. Verder ook mooi natuurlijk.

Frank
Dank voor de info. Fullscreen HD op de laptop met wifi waar nog vier anderen gebruik van maken zal er wel mee te maken hebben denk ik. ;-)
frank bueters schreef: Knappe foto van een hagedis :!: Jij hebt geduld, kan heel langzaam bewegen, of beiden. Verder ook mooi natuurlijk.

Frank
Die foto heeft inderdaad een paar minuten tijd gekost. Steeds een stapje dichterbij en weer een foto maken.