Hallo,
Bij de voorbereiding van m'n fietsvakantie ben ik aan het ronkijken naar achtertassen. Ik lees hier op het forum veel goede berichten over Vaude en Ortlieb. Daarom vandaag een setje Back-Roller Classic van Ortlieb geleend om die eens uit te proberen. Montage van de tassen op m'n 26" fiets met Tubus Cargo drager gaat zonder problemen, alleen zit ik constant met m'n hakken tegen de tassen aan
.Als ik foto's zie van vakantiefietsen met soortgelijke tassen zitten die veel verder naar achteren. Dus de drager nog iets aangepast en de tassen zo ver mogelijk naar achteren geplaatst. Gaat wel iets beter, maar is niet geweldig. Iemand een suggestie ??
PS
Heb schoenmaat 43 dus dat lijkt me niet de oorzaak
groetjes
Kunno
Bij de voorbereiding van m'n fietsvakantie ben ik aan het ronkijken naar achtertassen. Ik lees hier op het forum veel goede berichten over Vaude en Ortlieb. Daarom vandaag een setje Back-Roller Classic van Ortlieb geleend om die eens uit te proberen. Montage van de tassen op m'n 26" fiets met Tubus Cargo drager gaat zonder problemen, alleen zit ik constant met m'n hakken tegen de tassen aan
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
PS
Heb schoenmaat 43 dus dat lijkt me niet de oorzaak
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
groetjes
Kunno