Wie is er tussen 7 en 21 september(dus voor de Parenzana cannondale truffertour eind september en na de zomerhitte)in de omgeving van Porec Istrie.Ik wil van daaruit deze tocht rijden,totale rit is 14 km naar het startpunt,en van daaruit 123km via het binnenland over een verwijderd smalspoor naar Slovenie en dan naar Trieste en weer terug,dit met een voor mij ,daar te huren MTB en uiteraard met een paar(3a4) overnachtingen in een van 33 dorpjes,waar we langs komen
Ik woon in landgraaf en ben dan 62jaar en fiets regelmatig op Racefiets en MTB door het mooie Limburgse heuvelland
Mocht er iemand zijn ,die daar met de auto heen gaat en mijn fiets (tegen vergoeding) mee wil of kan nemen,zou dat wel prettig zijn ,om daar met eigen fiets deze kleine 300km te fietsen
ev info c.aarden@home.nl
cor
Ik woon in landgraaf en ben dan 62jaar en fiets regelmatig op Racefiets en MTB door het mooie Limburgse heuvelland
Mocht er iemand zijn ,die daar met de auto heen gaat en mijn fiets (tegen vergoeding) mee wil of kan nemen,zou dat wel prettig zijn ,om daar met eigen fiets deze kleine 300km te fietsen
ev info c.aarden@home.nl
cor