Additionally, paste this code immediately after the opening tag: cannondale street 4 mixed [verkocht] - Forum Wereldfietser

cannondale street 4 mixed [verkocht]

Cannondale street 4 mixed.

Goed onderhouden dames fiets. (jaarlijks een service gehad)

Nokjes voor voordrager aanwezig.
De ideale fiets voor dagelijks gebruik maar ook voor fietsvakanties.
Cannondale garantie kaart aanwezig.

De fiets heeft de volgende onderdelen:

Prijs: € 425
Soort: Hybride fietsen
Merk: Cannondale
Type: Street
Frame: Dames
Framehoogte: 53 (persoon van ongeveer 1.60 - 1.75)
Versnellingen: 27
Kleur: blauw
Schwalbe banden
axa slot
Ergon handvatten
Shimano naaf dynamo.
B&M voorlamp (op naafdynamo)
Axa achterlamp (met sensor)

Proefrit mogelijk.
Vraagprijs: € 425,-

meer info: zie marktplaats

Afbeelding
De rollerbrakes beperken de inzetbaarheid in heuvels en vooral bergen.
Wim
Als je veel in de bergen wil fietsen dan zijn hs33 inderdaad prettiger.
Heb je af en toe een afdaling dan hebben wij er geen problemen gehad.
Wij wel. Mijn Gazelle hield er in Luxemburg al mee op onderaan de helling.... Doodeng. Voor mij geen rollerbrakes meer in de heuvels.
Polling schreef:Wij wel. Mijn Gazelle hield er in Luxemburg al mee op onderaan de helling.... Doodeng. Voor mij geen rollerbrakes meer in de heuvels.
Ardennen, de Eifel en Luxemburg gelden fietstechnisch dan ook als middelgebergte en niet meer als heuvels. Dwz beslist rollerbrake no-go area.
"Gaat meestal wel goed" klopt inderdaad tot die ene keer.
Leon
Misschien kunnen we de discussie over de beste remmen in een nieuw topic verder voeren.
Prima als iemand een kant tekening wil zetten bij het type rem maar die vraag word hier niet ter discussie gesteld.
Nee maar in alle eerlijkheid vind ik dat een fiets met rollerbrakes, ook als het zo'n mooie is als deze, niet zondermeer als vakantiefiets kan worden aanbevolen. Maar goed, dat is nu gezegd, en daar laten we het dan wat mij betreft inderdaad bij.
Veel succes met de verkoop,
Wim
Leon schreef:Ardennen, de Eifel en Luxemburg gelden fietstechnisch dan ook als middelgebergte
Lijkt mij toch echt eerder laag-gebergte. Middelgebergtes zijn het Zwarte Woud, de Harz, de Vogezen, het Centraal Massief en de Jura om er enkele te noemen.
Maar ok, het is een leuke vakantiefiets voor tochten zonder al te veel bagage in Nederland, Noord-Duitsland, Denemarken, gedeeltes van Frankrijk etc etc :wink:
Er zijn stadsfietsen die wereldfiets kunnen worden, maar de kans daarop is maar klein..... De ideale fiets voor fietsvakanties bestaat helaas niet......
Waarom niet? Ik ben erg tevreden.
Wim