Additionally, paste this code immediately after the opening tag: brooks met flinke korting!! - Forum Wereldfietser

brooks met flinke korting!!

Deze gast verkloot zijn eigen winst.

De B17 kost officieel 90 euro. niet 79,95.

En op een brooks zadel zit geen 50 % marge.
Ook al koop je ze in bulk in.

Maar is wel een mooie aanbieding hehe ;)
Pipopopo schreef:Deze gast verkloot zijn eigen winst.

De B17 kost officieel 90 euro. niet 79,95.

Gokje, toen ze kochten was dat de prijs, maar Bever krijg geen fietsonderdelen geschoven. En dus liggen ze maar duur te wezen in het magazijn
m-gineering schreef:
Pipopopo schreef:Deze gast verkloot zijn eigen winst.

De B17 kost officieel 90 euro. niet 79,95.

Gokje, toen ze kochten was dat de prijs, maar Bever krijg geen fietsonderdelen geschoven. En dus liggen ze maar duur te wezen in het magazijn
Dus, in het kader van "vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan"... zou het bijna gaan lonen om er nóg een aan te schaffen:).
Travelmaster schreef:
m-gineering schreef:
Pipopopo schreef:Deze gast verkloot zijn eigen winst.

De B17 kost officieel 90 euro. niet 79,95.

Gokje, toen ze kochten was dat de prijs, maar Bever krijg geen fietsonderdelen geschoven. En dus liggen ze maar duur te wezen in het magazijn
Dus, in het kader van "vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan"... zou het bijna gaan lonen om er nóg een aan te schaffen:).
Ik vrees wel dat ze nog niet zo oud zijn dat het leer nog afkomstig was van echte koeien
Ik heb vorige maand een b17 voor 51,95 gekocht, zwart, bij bike components.

Patrick
Pat schreef:Ik heb vorige maand een b17 voor 51,95 gekocht, zwart, bij bike components.

Patrick
Die is daar nu 59,95, en maar de jouwe was dus ook duurder dan die nu bij Bever is...
ik zit er over na te denken een brooks aan te schaffen, maar wat adviseren jullie?

een b17 standaard of die B67 met zadelvering?
Ik rijdt geveerd ;)

Afbeelding

afb. is overigens een flyer
@aapje,

De vering in het zadel stelt echt niks voor, beter koop je de maat van zadel wat je wilt en kijk je niet naar de vering die er in zit.
De B17 is een stuk smaller dan de B67.
SALE Travel Accessoires (132 artikelen)

Er zijn wel meer artikelen met stevige kortingen daar;
het lijkt erop dat ze zich hoofdzakelijk gaan richten op kleding 8)
Ik rij geveerd en ongeveerd en zou geen zadelvering nemen, ik merk er maar weinig (tot niks) van. Kijk wel ff kritisch naar de afstand tussen je zitbotjes; ik bleek achteraf toch beter op een narrow b17? oid te zitten.
zzzzzzzzzznick, bedankt voor de tip. Besteld.
http://www.vlerickfietsen.be/brooks/tre ... 17standard
én geen verzendkosten in B of naar NL
Of je iets van vering merkt hangt ook af van het wegdek en of je tegelijk fietsen mét en zonder vering tot je beschikking hebt om uit te proberen. Ik merk het wel degelijk, ook het verschil tussen de stugge veren van de afgelopen 10 à 15 jaar en de slappere vering daarvoor. Die oude wil ik nog steeds niet kwijt.
Daarnaast hangt het uiteraard van je gewicht en je rijpositie af. Een zwaargewicht die rechtop zit zal eerder comfort ervaren van stugge veren dan een verdergewicht die voorofver zit.
Leon
eenzame schreef:http://www.vlerickfietsen.be/brooks/tre ... 17standard
én geen verzendkosten in B of naar NL
Misschien zie ik het verkeerd, maar
Aanbieding bij Vlerick nu 114.90 euro
Bij Bever nu: €74,97 en ook geen verzendkosten 8)
Nu kan het aan mij liggen. Maar op de overzicht pagina is hij 39,98
Maar als je hem aanklikt is hij 55,96


Dames brooks

Overzichtpagina:
van: €79,95
nu: €39,98

Geselecteerd:
van: €79,95
nu: €55,96
Mooi! thanx, ik heb een b17 standaard besteld voor 39.95. Heb op de imperial gereden en die beviel goed, zouden ze behalve de uitsparing hetzelfde zijn? Nou ja, voor dit geld kun je er geen buil aan vallen.
Johojo schreef:Mooi! thanx, ik heb een b17 standaard besteld voor 39.95. Heb op de imperial gereden en die beviel goed, zouden ze behalve de uitsparing hetzelfde zijn? Nou ja, voor dit geld kun je er geen buil aan vallen.
Da's zeker. Tweedehands z.g.a.n. brookszadels in de populaire types als deze gaan tweedehands voor 30 euro ook als een trein.
Leomn
M276 schreef:Nu kan het aan mij liggen. Maar op de overzicht pagina is hij 39,98
Maar als je hem aanklikt is hij 55,96


Dames brooks

Overzichtpagina:
van: €79,95
nu: €39,98

Geselecteerd:
van: €79,95
nu: €55,96
Vanochtend stond er nog een honingkleurige B17 dames bij, die ging voor 39.98. Voor de zwarte willen ze meer hebben :? .