Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis zomer 2013 - Forum Wereldfietser

Fietsreis zomer 2013

Hallo iedereen, ik ben een jongeman van 21 uit Dendermonde (België) en ik zou graag volgende zomer een fietsreis maken. Mijn voorkeur gaat uit naar scandinavië of Oostenrijk maar ik sta ook open voor andere ideetjes :)
Nu ben ik nog op zoek naar een geschikte fietspartner. Leeftijd of geslacht maakt voor mij niet echt uit zolang we het maar goed met elkaar kunnen vinden.
Hopelijk tot snel.

Greetz,

Thomas
Ik ben ook aan het denken een dikke maand er op uit te trekken met de fiets.
Ben 22. Ik had een Zuiderse eindbestemming zoals Gibraltar of Palermo in mijn hoofd.

Jonge fietspartners vinden is niet gemakkelijk :)
Ja, das waar! Ja, Gibraltar lijkt me ook wel eens de moeite om te doen.
Maar dat zal wel nie van de poes zijn, met de pyreneeën daarbij mr kzie het wel zitten :) Als ik zou rijden dan zou ik wel het liefst op het gemak rijden.
Van waar ben je ergens?

Greetz,

Thomas
Ik ben van Lint (Antwerpen).
Ja uiteraard de Pyreneeën en de Sierra Nevada :wink: . Het Spaanse binnenland is ook zelden vlak maar dat lukt wel.

Ik ben ook niet van plan te racen maar 100-120km per dag (in vlakke etappes dan toch) moet zeker wel lukken.

Moest je nog interesse hebben, ik zal alvast pm sturen met men naam (Facebook)
Ok, das goe. Kdenk dat ik al een reactie gekregen had van u op nen andere site :p
Thomas1991 schreef:Ok, das goe. Kdenk dat ik al een reactie gekregen had van u op nen andere site :p
Ja want mijn eerste reactie kwam hier maar nie op, kging al andere middelen zoeken om u te contacteren :D
Hey Thomas,
Ik ga zoiezo 11 tot 18 mei 2013 van Poperinge (via LF 6) tot Maastricht en via de Benjaminse route tot in de elzas.
24 jaar en vorig jaar afgestudeerd, gelukkig kan ik mij verlof vrij kiezen
Reageer maar als je interesse hebt om mee te fietsen :)
er is al vervoer geregeld om de fietsen nadien terug in belgie te brengen
hey,

ik ga wshl begin juli 2013 de route naar Praag fietsen vanuit België
indien interesse dan hoor ik het wel

man, 33j
Gunter
Hallo,

Ik ben 22, uit Gent en fiets in juni volgend jaar van Brussel naar Zagreb. Jullie zijn allemaal meer dan welkom! Voor meer info kan je altijd terecht op http://www.facebook.com/BRUZG13 of mij rechtstreeks contacteren.


Thomas
hey,

Ik ben er 29 en ook uit Gent. Ik fiets deze zomer van Gent naar Moskou via de Baltische staten en Finland. Ik doe deze reis samen met één van mijn kameraden maar het is steeds leuk andere mensen te leren kennen met dezelfde hobby/interesse om in de toekomst ergens leuk tripje te doen.

Mvg,
Maarten
Ik ben 17 en ik ben van de omgeving van Gent. Ik ben bezig met het plannen van een fietstocht in het noorden van Noorwegen komende zomer.
Ik ben dan zelf op reis naar Moskou, maar ben al paar keer in Noorwegen geweest en kan het enkel aanraden. Veel succes.
Hallo!
Ik ben 23 jaar en wil in juni 2013 naar Santiago de Compostela fietsen.
Mijn papa deed het ook twee jaar geleden en heeft hierdoor nog al de kaarten enz op zak.
Iemand zin om mij te vergezellen? :)
Liefst mensen rond dezelfde leeftijd.
Hallo
Ik ben man 59 jaar sportief hoby hardlopen tuinieren en fietsen.
Ben voornemens om in juli vanaf Sluis de groene valleiroute moeselradweg en van koblenz via de Ruhr terug naar Roermond te fietsen.fiets ongeveer gemiddeld 70 km per dag en ga met tent.
Om 3/4 dagen een rust dag om te genieten.
denk er ongeveer 3 weken over te doen.
Een fietsmaatje (M of V)is altijd leuker.
Groetjes,

Henk
Goeiedag allen,

ik ben verrast dat er toch nog zoveel enthousiast zijn voor fietsvakanties.
onder mijn vrienden gaat dat allemaal wat te ver voor hen..

ikzelf ben 30j, wonend in izegem (bekend met gent),
en kan/wil in augustus vrije tijd nemen.

aanvankelijk had ik contact met een aantal mensen van regio eindhoven, en het plan was om 3-4 weken te fietsen naar venetie (met tent) en terug met de trein.
maar door agenda's, werd dit verplaatst naar juli, en kan ik niet meer mee wegens werk...

moest iemand in augustus ook een fietsvakantie willen doen, graag!
bijv. naar venetie, 3-4 weken, maar ander idee zeker ook welkom.

mvg,
stijn.