Additionally, paste this code immediately after the opening tag: T.K. koga signature worldtrav. met Rohloff / 1000 euro - Forum Wereldfietser

T.K. koga signature worldtrav. met Rohloff / 1000 euro

Te koop Koga signature modeljaar 2007

Frame ks-tr26 [i]mystic black[/i] frame maat 54
de fiets is uitgerust met magura [u]hs33[/u] remmen, [u]rohloff[/u] versnellingsnaaf en [u]son naafdynamo[/u].

Er is niet enorm veel mee gefietst, ik heb hem voornamelijk een paar jaar voor woonwerk verkeer gebruikt. Ongeveer is er denk zo'n 10.000 km mee gereden.

Ik doe deze koga en mijn cube ltd-race mountainbike weg omdat ik een fiets helemaal op maat wil gaan laten bouwen. En ik toch geen lange reizen met bepakking maak.

[img]http://s1309.beta.photobucket.com/user/cvdb1/library/koga%20signature%20worldtraveller[/img]

het losse stuur op de foto hoort bij de fiets en is bij de prijs inbegrepen, vorig jaar heb ik deze eraf gehaald en vervangen voor een flatbar. De achterdrager, achterlicht, koplamp spatborden en de crank zijn toen vernieuwd.

Vraag prijs 1000 euro,

met vriendelijke groeten

Cees
Als iemand foto's van, of meer info over de fiets wil dan kan dat natuurlijk!!
Waarom zet je die hier niet gewoon bij..?

[im9]url van afbeelding[/im9] de 9 vervangen voor een g

Je plaatje kun je uploaden naar bijv. een site als imageshack

verkleinen kan veelal op site zelf!

Wellicht weet iemand een alternatief want sommigen schijnen moeite met deze site te hebben..
En een goede advertentie titel zou ook meer kans op verkoop geven.
Ik wil de heren bedanken voor de adviezen.

Zal zo snel mogelijk wat foto's er proberen bij te voegen en de titel veranderen.

Groeten cees
Hoi,

wat is de maat van deze fiets?

mvg
Benie
De frame maat is 54

mvg cees

ps zal vandaag wat foto's bijvoegen
heb geprobeerd om via imageshack foto's toe te voegen van de koga die te koop is, maar krijg iedere keer dat de foto grote niet te bepalen is.

kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, of heeft iemand een suggestie die makkelijker werkt?

Alvast bedankt!!

groeten

cees
cees van den Bulk schreef:heb geprobeerd om via imageshack foto's toe te voegen van de koga die te koop is, maar krijg iedere keer dat de foto grote niet te bepalen is.

kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, of heeft iemand een suggestie die makkelijker werkt?

Alvast bedankt!!

groeten

cees
Probeer http://www.tinypic.com En dan resize naar forum formaat oid :)
bedankt voor de tip!!

Er staat nu een link naar de foto's in het eerste bericht

Mvg.

cees
Nette fiets
dankjewel,

hij fietst ook erg lekker, maar ik fiets tegenwoordig niet zoveel meer.
En als ik fiets dan op een mtb, wil een 29er laten bouwen.
Er staat nu een link naar de foto's in het eerste bericht
Help je wel ff, want je begrijpt er nog niet veel van.. ;)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:shock: hè kan dat ook nog :P !!

Je hebt helemaal gelijk ik snapte er niets van :wink:
Was al blij dat ik de link geaccepteerd kreeg


In ieder geval heel erg bedankt

Groet Cees
@Cees:

Misschien wat overbodige info maar wellicht dat het handig is om te weten wat er niet klopte.

Je zat er net ver naast bij het toevoegen van een foto. Wat je echter probeerde was heel de library ineens toevoegen. Als je het per foto afzonderlijk doet lukt het wel. Bijvoorbeeld:

Code: Selecteer alles

[img]http://i1309.photobucket.com/albums/s633/cvdb1/koga%20signature%20worldtraveller/IMG_6086.jpg[/img]
hoi martin

Bedankt voor de uitleg, zal het proberen te onthouden voor de volgende keer.

Gelukkig heb ik meer verstand van metaalbewerking :wink:

mvg

Cees
Beste

Hoe groot bent u zelf? En is de fiets nog steeds te koop?

Wim
Hoi Wim,

De fiets is nog steeds te koop, had hem tot zondag voor een hogere prijs staan.
Maar heb de prijs verlaagd omdat ik de originele vraagprijs toch wat aan de hoge kant vond.

Ik ben 178 cm lang

Als je meer wilt weten dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Cees
Ik wil gerust wel eens langskomen voor een proefrit. Kan je me mailen op hendrickx DOT wim AT gmail DOT com om af te spreken? Tx!