Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsalarm - Forum Wereldfietser

fietsalarm

Ergens op het forum las ik over een fietsalarm, en mijn fietspartner praatte er ook al over.
Het is zo'n ding met een dunne draad die rond de fiets kan en aan een haring hangt. Het maakt vreselijk lawaai als het draadje uit het doosje getrokken wordt.

Nu vroeg ik me af hoe dat heet, en waar ik dat ding kan kopen?

Ik ben een Belg.
Maar het mag ook in Nederland zijn, aangezien ik er door ga fietsen.

Bedankt!
Amberl? schreef:Ergens op het forum las ik over een fietsalarm, en mijn fietspartner praatte er ook al over.
Het is zo'n ding met een dunne draad die rond de fiets kan en aan een haring hangt. Het maakt vreselijk lawaai als het draadje uit het doosje getrokken wordt.

Nu vroeg ik me af hoe dat heet, en waar ik dat ding kan kopen?

Ik ben een Belg.
Maar het mag ook in Nederland zijn, aangezien ik er door ga fietsen.



Bedankt!
Hallo Amberl?,

Ook Belgen mogen (in) door Nederland fietsen!!

(Door het ding ga je niet fietsen) :twisted:

Schorpioen. :mrgreen:

uhu
Waarschijnlijk wel! :D

Heel erg bedankt!

Ik hoorde dat zo'n ding ook afging, doordat mensen tijdens hun slaap in de tent lagen te woelen.
Leuke ervaring: de hele camping om drie uur 's nachts in rep en roer!
Je komt toch niet met dat ding a.s. weekend op het kampeerweekend van de Wereldfietser op kampeerterrein de Harskamperdennen?

Hoi Bert,

Je moet die kabel niet aan je grote teen binden, maar aan een boom, of een haring!

Tot het weekend, John.

bert sitters schreef:Ik hoorde dat zo'n ding ook afging, doordat mensen tijdens hun slaap in de tent lagen te woelen.
Een fietsalarm als kuisheidsgordel? Mits goed gebruikt waarschijnlijk een zeer probaat anti-conceptie middel. Met 120 decibel krijgt iedereen wel hoofdpijn. :lol:

Sjirk