Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 14 0ktober - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 14 0ktober

Hallo wereldfietsers!

Op zondag 14 oktober is het weer tijd voor een rondje Groningen. Laten we hopen op mooi fietsweer en een hoge opkomst! :D

Wie kent er een leuke route van ongeveer 80km? Graag even communiceren via dit forum. Zoals gebruikelijk wordt er gestart om 10.00 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het NS station.

Groetjes Ronnie en Linda
Ronnie,

Hou in de gaten dat a.s. zondag ook de 4 mijl van Groningen is. De stad zal voor een groot deel afgesloten zijn.
Misschien kun je een keer een rondje in Friesland organiseren? Of in elk geval ergens buiten de stad starten.
HansvanderVeeke schreef:Ronnie,

Hou in de gaten dat a.s. zondag ook de 4 mijl van Groningen is. De stad zal voor een groot deel afgesloten zijn.
Misschien kun je een keer een rondje in Friesland organiseren? Of in elk geval ergens buiten de stad starten.
De 4 mijl is breedtesport, in voorgaande jaren stond er om 10:00 nog geen dranghek op zijn plaats;). Auto's parkeren is hoogstens een aandachtspunt
Hallo Ronnie!

Ik zal er bij zijn met het rondje Groningen, ben erg nieuwsgierig naar de vakantieverhalen al heb ik natuurlijk wel het een en ander gelezen op internet :P .

gr Paul
Wij zijn aanwezig. 10.00 uur bij het Peerd. Vorig jaar hebben we ook met de 4 mijl gefietst. Geen last van de 4 mijl gehad. Misschien een idee om de bossen van Drenthe op te zoeken? Nu heb je mooie herfstkleuren. Wij willen wel wat bedenken.
@ronnie. De parkeerplaats staat weer tot jullie beschikking.
En voor wie van heel ver komt: er rijden vanaf vrijdag geen treinen rond Zwolle.
Wim
Hoi,
Ik ben er vanwege een koorrepetitie komende zondag niet bij. De keer erna trouwens wel: dan is het wat mij betreft rondje Groningen met pauze bij mij thuis voor verjaardagstaart!
Groet, Petra.
Ook dit keer ben ik er niet bij. Als het goed is fiets ik zondag door Wenen. Veel plezier.
En ook ik kan helaas niet alles meemaken en heb gekozen om ergens anders in het land te zijn.
Met Petra's verjaardag hoop ik ijs en wederdienende wel van de partij te zijn.
voor degenen die wel "in-de-startblokken-zonder-dranghekken-staan" as zondag: een mooie tocht, met hopelijk aangenaam weer. Cilia
De hekken zijn geen probleem meer. Ze fietsen gewoon mee.

Afbeelding
Ik ben wel gewoon van de partij, maar ik moet nog wel even weten waar we gaan starten.

Wordt het Assen of Groningen?
Heb overigens absoluut geen bezwaar tegen een rondje Assen! :P
We starten bij 't Peerd in Groningen.
We hebben een leuke route bedacht: door het Stadspark en Onlanden naar Winde, langs Norg, door Peest, Ter Aard, Noordkant Assen en stop in Loon. Daarna over Baloërveld, Gasteren, Oude Molen, Zeegse, Zuidlaren, Glimmen, Haren, langs Paterwoldsemeer terug naar 't Peerd.

Volgens mij merken we helemaal niets van de 4 mijl.
Tot zondag (met een klein groepje).
Hallo,

Ik fiets graag een keer met jullie mee.
Heb 2 weken geleden dat zelfde rondje gefietst in tegenovergestelde richting.
Zal er zijn om 10 uur.

Groet, Thea
De route ziet er goed uit! Tot morgen.

@ Rene en Geke: we maken graag gebruik van jullie oprit.
Hallo,

Ik vind het heel jammer maar ik besluit toch niet mee te gaan. Ik heb maandag een sollicitatiegesprek en kom er steeds meer achter dat ik me daar nog beter op moet voorbereiden en dat ik er dus meer tijd voor moet nemen.
Ik hoop dat iemand van jullie dit nog leest.
Veel plezier vandaag!

Groet, Thea
Moi.

Heb jullie net uitgezwaaid bij t Peerd. Volgende keer hopelijk meefietsen!

Bert
Het was weer een erg leuk rondje. Een mooie route, lekkere appeltaart en op de terugreis zelfs wind mee!

Tot de volgende keer.

Ronnie en Linda