Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht

Hoi, ik ben een vrouw van 51 en ben op zoek naar een fietsmaatje, die net als ik 2 tot 3x door de weeks een stukje wil fietsen.
Ik woon in Elst ( overbetuwe).
Ik woon in dezelfde plaats. Ik vind het wel gezellig om mee te fietsen, alleen zal het bij mij alleen af en toe in het weekend kunnen in verband met werk en kinderen.

Mocht je interesse hebben, stuur me maar een pb tje, dan kunnen we gegevens uitwisselen.
CCtje schreef:Ik woon in dezelfde plaats. Ik vind het wel gezellig om mee te fietsen, alleen zal het bij mij alleen af en toe in het weekend kunnen in verband met werk en kinderen.

Mocht je interesse hebben, stuur me maar een pb tje, dan kunnen we gegevens uitwisselen.
Hoi, ik ben vrouw van in de 50 en heb interesse en kan door de week mee fietsen.
Ik woon in Tiel en is niet ver van Elst af.
Stuur mij een berichtje.

Lena
ook ik woon in Elst

Werk alleen zeer onregelmatig en vaak in de weekenden.
Als jullie gaan fietsen willen jullie dat mailen? Misschien dat ik toch een keer kan...


Han
Hoi, Nou ja het is de bedoeling om alleen voor door de week een fietsmaatje te zoeken, mijn man wil graag zelf met mij fietsen in het weekends.
Ik ben momenteel niet in staat om te fietsen, en zit nog tot eind volgende week met mijn voet omhoog, maar rond 18 Oktober mag ik alles weer.
Hoi Lena, Tiel Ligt volgens mij zeker 30 kilometer van Elst vandaan, als ik bij jou alleen al koffie kom drinken, dan heb ik al 60 kilometer gefietst. :lol: