Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bagagecapaciteit - Forum Wereldfietser

Bagagecapaciteit

Bagagecapaciteitsprobleem opgelost :lol:

Tot 74 km/u bergaf!
k_a_r_e_l schreef:Bagagecapaciteitsprobleem opgelost :lol:

Tot 74 km/u bergaf!
Overcapaciteit zelfs :wink:
En dan heeft hij ook nog 2 tassen achterop de drager...
Vraag me nu alleen af, wat is de rol van die jongen met een panty en zilveren hot pants op 0:30 :lol:
Weet niet wat ze allemaal mee willen nemen maar dit lijkt me nogal overbodig.
De helft moet ook lukken gok ik.
Ga eens bedenken wat ik allemaal moet gaan meenemen! :roll: :oops:
Lennart-Tampico schreef:Weet niet wat ze allemaal mee willen nemen maar dit lijkt me nogal overbodig.
Het gaat dan ook helemaal niet om mensen die gewoon op fietsvakantie gaan.

Renaat
Mooie fietsen!
je zag ook duidelijk verschil in berg op met de dame die achter op fiets zat en gozer voorop zat. Zijn achterwiel slipte mooi.

verder mooi project en ben benieuwd hoe het fietst!
Wimmert schreef: verder mooi project en ben benieuwd hoe het fietst!
Een Bullitt fietst bijzonder goed. Het is even wennen vanwege de verbinding tussen het stuur en het voorwiel via een stuurstang, maar het went snel en dan zit je met een stabiele, wendbare, stijve fiets waar men probleemloos onverharde paden met kan opzoeken, stoepjes af kan rijden, .... Het is niet voor niets dat heel wat fietskoeriers (die grote zaken willen vervoeren) voor een Bullitt kiezen. (En neen, ik heb geen aandelen.)
Wat ik wel spijtig vind, is dat de Bullitt niet is voorzien van een bagagedrager (of de nodige nokjes).

Met de Truck heb ik geen ervaring.

Als ik ooit het geld heb en me een bakfiets aanschaf (en die kans is reëel) dan is de Bullitt een grote kanshebber.

Renaat
Ik vond het al gelijk al de ultieme vakantie fiets voor wie tijd heeft. ;)