Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot gezocht naar sint petersburg - Forum Wereldfietser

reisgenoot gezocht naar sint petersburg

wie wil met me mee fietsen man/vrouw vanaf eind juni 2011 naar, sint petersburg,en dit vooral over europaradweg R1,in low budget met tentje en bij slecht weer(regen) een pension of hotelletje,ik dacht aan een 100 km per dag,alle opties zijn bespreekbaar,terugkeer per vliegtuig,wie wil deze mooie tocht meefietsen,ik ben een man van 63 jaar.
mobilette schreef:wie wil met me mee fietsen man/vrouw vanaf eind juni 2011 naar, sint petersburg,en dit vooral over europaradweg R1,in low budget met tentje en bij slecht weer(regen) een pension of hotelletje,ik dacht aan een 100 km per dag,alle opties zijn bespreekbaar,terugkeer per vliegtuig,wie wil deze mooie tocht meefietsen,ik ben een man van 63 jaar.
Ik wil meefietsen.Ik ben man van 64 jaar en woon in Destelbergen Wil me kontakteren
marc.de.medts1@gmail.com
Hallo,

Ik rijd deze zomer ook de R1, in alle geval tot ergens in de Baltische staten, evt. ook verder.
Ik kampeer ook gewoonlijk en keer ook meestal met het vliegtuig terug. Mijn vakantieregeling laat me enkel toe te vertrekken half juli. Als die timing voor jullie geen bezwaar is wil ik ook wel een eind meefietsen. Mijn daggemiddelde is ook zo een 100 km. Ik ben een man van 57 en woon in Maldegem (B), m_adyns@hotmail.com.
En hoe was de reis? Wij zijn van plan de trip volgende zomer te doen
Wie zijn wij?
Petersburg lijkt me geweldig om naar toe te fietsen, ik zal me er in ieder geval eens verder in gaan verdiepen mocht ik met jullie mee kunnen.

Groet Helmie
Helmie merk de data van de vragen op. Deze loopt al een paar jaar.