Dat fotograferen hebben jullie vaker gedaan zeker?
Erg mooie plaatjes!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mag ik vragen wat er in die koker achterop zit? Ik heb daar hier wel eens een plaatje van gezien waarbij er een brander en brandstofflessen in zaten, bij jullie ook...?
Ik denk Statief Manfrotto 190XPROB + 484RC kogelkop (3900 gr. incl. draaghoes + buis) dit draagt denk ik mede bij aan de mooie foto's naast de kennis en kunde van Dennis of Marijcke natuurlijk.Travelmaster schreef:Mag ik vragen wat er in die koker achterop zit? Ik heb daar hier wel eens een plaatje van gezien waarbij er een brander en brandstofflessen in zaten, bij jullie ook...?
Vond het al zo'n lange buis, maar het statief verklaart idd een en ander!Pman schreef:Ik denk Statief Manfrotto 190XPROB + 484RC kogelkop (3900 gr. incl. draaghoes + buis) dit draagt denk ik mede bij aan de mooie foto's naast de kennis en kunde van Dennis of Marijcke natuurlijk.Travelmaster schreef:Mag ik vragen wat er in die koker achterop zit? Ik heb daar hier wel eens een plaatje van gezien waarbij er een brander en brandstofflessen in zaten, bij jullie ook...?
Peter
Dan is het wel raadzaam om even op het weer te letten voordat je gaat.ben huve schreef:Erg mooie foto's ! De stelvio mn blijft een schitterende pas die al een tijdje op ons" nog te doen " lijstje staat.
Ben
...Gé-weldig beeldmateriaal. Meer dan prachtig in elkander gezet. Een totaal 'live'-beeldverslag met prachtig uitgekozen achtergrondmuziek. Andermaal, een pracht docu. Dit geldt ook voor de mooie foto's... d=