Kijk ook hier eens: Belastingdienstklaas1976 schreef:hmm, ik ga morgen nog maar eens langs met deze nieuw verworven kennis
en desnoods laat ik de OR er eens naar kijken.
Kijk ook hier eens: Belastingdienstklaas1976 schreef:hmm, ik ga morgen nog maar eens langs met deze nieuw verworven kennis
en desnoods laat ik de OR er eens naar kijken.
Ene Bradley Wiggins reed de tijdrit op de Olympische Spelen gemiddeld sneller dan jij dat stukje op de motor En het was nog 4x zo ver ook: 44km in 50:39,5. Gemiddeld 52,11km/hklaas1976 schreef:even een leuke vergelijking
net even 11 km gefietst met een tijd van 36 minuten waarvan grotendeels tegen de wind.
gemiddeld van 18.7 km/h met een top van 25 km/h
nadien met de motor dezelfde route.
11 km in 13 minuten met een top van 170 hahahaha
Ook voor woon-werkverkeer zou ik geen fiets kopen met zo'n spaakpatroon.klaas1976 schreef: ik denk dat ik de vraag even opsplits en deze fiets gewoon gebruik voor woon werk en af en toe stuk fietsen
Inderdaad, Trek doet dat niet zomaar. Trek doet dat omdat het er leuk uitziet en veel mensen die een fiets kopen (en verder weinig kennis van zaken hebben) een fiets in de eerste plaats kopen omdat die er (ook) leuk uitziet. En de meeste handelaars doen daar gewoon aan mee, als ze maar fietsen kunnen verkopen.klaas1976 schreef: trek zal dat toch niet voor niks doen
Ik heb jaren lang met een fiets gereden die ook een 'alternatief' spakenpatroon had. Meer dan 18.000 km op gefietst, voornamelijk woon-werkverkeer. Er is van alles stuk gegaan aan dat ding, tot zelfs de lagers van de trapas aan toe (en het was nog wel een hier zo geliefd 'binnenboord lager'), maar de wielen en spaken heb ik nooit een probleem mee gehad. En ik zal niet veel (if any) lichter zijn dan Klaas. Voor woon-werkverkeer zie ik dus niet zo veel problemen. Voor een fietsvakantie zou ik ze ook niet aanraden...Revanho schreef:Ook voor woon-werkverkeer zou ik geen fiets kopen met zo'n spaakpatroon.