Additionally, paste this code immediately after the opening tag: online kaart die je makkelijk kan bewerken voor route,s? - Forum Wereldfietser

online kaart die je makkelijk kan bewerken voor route,s?

is er een online versie van een programma of een website waar ik eenvoudig
een route kan uitstippelen door wat punten op de kaart aan te klikken?
zodat ik meteen kan zien wat de afstand is en een route makkelijk kan veranderen.
ik zou graag in de regio wat routes uit willen stippen van verschillende km
zonder dat ik elke straat afzonderlijk moet benoemen als punt waar het langs gaat.
Misschien is fietsnet.be iets voor jou. Het dekt ook een groot stuk van het zuiden van Nederland.
helaas woon ik aan het andere uiteinde van nederland.
alhoewel helaas?
groningen dus
hee thanx
bikemap werkt zoals ik dat graag wil.
super.
Ik haat het om te zeggen, maar de vrij nieuwe fietsrouteplanner van google bevalt me. Hij werkt om te beginnen erg gemakkelijk: klik begin en eind aan en sleep waar je wensen hebt. Er staan ook al veel paden op die alleen bij plaatselijk bekenden bekend zijn. Helemaal 100% is het nog lang niet want ik zie hier in de buurt paden op de kaart waar je niet kunt of mag fietsen.
Leon

NASCHRIFT: de google-fietsplanner is bij nader inzien toch niet alles omdat een of andere grappenmaker hier in de buurt kennelijk alle voetpaden in parken als fietspad invoert. Paden waar je niet mag fietsen. Bovendien gaat het om paden waar je niet wilt of kunt fietsen.

NASCHRIFT 2: ik heb via de online mogelijkheid van een aantal paden aangegeven dat je er niet mag fietsen en Google heeft ze van de kaart verwijderd. De routes lopen echter nog steeds zo. Ook zijn de routes in buitengebieden vaak hilarisch. Zo stuurt Google je, als je van Rijckholt naar St.Geertruid wilt fietsen door de Schone Grub, terwijl je daar om te beginnen niet mag komen wegens natuurgebied, maar je zult ook over een stuk of 50 boomstammen moeten klauteren als je het echt wilt proberen.
Leon
Ik gebruik zelf meestal http://www.gpsies.com. Als je klaar bent met de route kan de route in meerdere type bestanden voor gps worden opgeslagen.

Gr. Matthijs