Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bericht ingetrokken. - Forum Wereldfietser

Bericht ingetrokken.

Bericht ingetrokken.
Ad, wil je email adres naar mij sturen want ik heb ook nog steeds een plan
email id willemdeneef@upcmail.nl
Hoi fietsster,
Moet zelf wat leven in de brouwerij brengen want de zomer is begonnen en nog weinig plannen.
Is er nog een reisgenote voor een tochtje?
Groetjes Ad
ad04 schreef:Voorjaar/zomer wil ik zeker twee trektochten maken binnen Europa.
Vanuit Nederland bv. naar Regensburg of naar de Middellandsezee. Ergens met de bus of trein naar toe en terug fietsen.
Ik weet het nog niet maar zin om mee te denken? Tent mee maar geen "blikken" eten.
Tijd genoeg want deze man is 65jaar en enige ervaring.
Ad
ad04 schreef:Hoi fietsster,
Moet zelf wat leven in de brouwerij brengen want de zomer is begonnen en nog weinig plannen.
Is er nog een reisgenote voor een tochtje?
Groetjes Ad
ad04 schreef:Voorjaar/zomer wil ik zeker twee trektochten maken binnen Europa.
Vanuit Nederland bv. naar Regensburg of naar de Middellandsezee. Ergens met de bus of trein naar toe en terug fietsen.
Ik weet het nog niet maar zin om mee te denken? Tent mee maar geen "blikken" eten.
Tijd genoeg want deze man is 65jaar en enige ervaring.
Ad
Ik, Rietje, 65jr, voel wel voor de eerste 2 weken van september voor een rondje Duitsland, bijv. naar Berlijn, Hamburg en via kustroute weer terug.
Mijn mailadres: lucebertje@gmail.com
ad04 schreef:Die voorjaar wil ik een trektocht maken binnen Europa.
Reisdoel is nog niet bepaald en ik denk aan 60/80 km. per dag. Ergens met de bus of trein naar toe en terug fietsen kan ook
Ik weet het nog niet maar zin om mee te denken? Tent mee maar kook niet onderweg.
Tijd genoeg want deze man is 66jaar en enige ervaring.
Ad
Poging om dit actueel te maken.
ad04 schreef:
ad04 schreef:Die voorjaar wil ik een trektocht maken binnen Europa.
Reisdoel is nog niet bepaald en ik denk aan 60/80 km. per dag. Ergens met de bus of trein naar toe en terug fietsen kan ook
Ik weet het nog niet maar zin om mee te denken? Tent mee maar kook niet onderweg.
Tijd genoeg want deze man is 66jaar en enige ervaring.
Ad
Poging om dit actueel te maken.
Dat is knap: een jaar later, maar geen jaar ouder :lol:
Dag,

Ik zie dat dit een traag draadje is, maar het onderwerp en de afstanden spreken me aan. Ik wil komende zomer op een relaxed tempo een rondje Ierland doen. Afgelopen zomer heb ik in 4 weken 1800 km gereden, dat was teveel per dag om lekker vaak te kunnen stoppen als je dat wilt. Ierland schijnt ongeveer 1200 km te zijn. Is er nog iemand die van natuur en utizicht wil genieten?
Dat is gezelliger dan alleen fietsen.

Joost
ligfiets2 schreef:Dag,

Ik zie dat dit een traag draadje is, maar het onderwerp en de afstanden spreken me aan. Ik wil komende zomer op een relaxed tempo een rondje Ierland doen. Afgelopen zomer heb ik in 4 weken 1800 km gereden, dat was teveel per dag om lekker vaak te kunnen stoppen als je dat wilt. Ierland schijnt ongeveer 1200 km te zijn. Is er nog iemand die van natuur en utizicht wil genieten?
Dat is gezelliger dan alleen fietsen.

Joost
Ik krijg het idee dat er specifiek een vrouwelijke fietser wordt gezocht?