Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Flevo Bike ligfiets - Forum Wereldfietser

Flevo Bike ligfiets

Opnieuw leren fietsen op deze Flevo Bike, met onderstuur, duurt ongeveer twee weken!
Goed onderhouden toerfiets waarop ik ook tochten van meer dan 1000 km's reed met bagage. Nieuwe banden, tandwielen etc.
Voor een bod boven de € 300,-
Eventueel kun je de Radical ligfietstassen erbij kopen.

Micheal ik krijg de link nog niet...

[url]http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... 572042738-

Jan Willem
recumbent schreef:Micheal ik krijg de link nog niet...
Linkje staat hier
Thanks!

Jan Willem
Michael W schreef:
recumbent schreef:Micheal ik krijg de link nog niet...
Linkje staat hier
recumbent schreef:Opnieuw leren fietsen op deze Flevo Bike, met onderstuur, duurt ongeveer twee weken!
Een opmerking die op een ligfietsforum of website misschien nog begrepen wordt, maar waar men op een forum waar de meeste mensen geen ervaring hebben met ligfietsen, laat staan met het fenomeen van de Flevo Bike waarschijnlijk weinig van begrijpen. (
Hoezo, duurt het dan twee weken om op een ligfiets te leren rijden?) (Ik vermoed sowieso dat bijna 100% van de kopers van een Flevo Bike eerdere ligfietservaring hebben.)

Renaat
Dag Renaat,
Leuke quote!
De flevo bike stuurt volgens het principe van het kantelkniksysteem, om nog maar eens iets moeilijks te noemen. Het stuurmechanisme zit onder het zadel en door het verplaatsen van je gewicht kun je sturen. Het voorste gedeelte valt a.h.w. achter je stuurbeweiging aan. Dit betekent met losse handen kunnen sturen. Het was voor mij destijds een fantastische ervaring om opnieuw te kunnen leren fietsen, toch een unicum! Ik zie toch wel een aantal ligfietsers in dit medium en hoop op een liefhebber voor mijn fiets.

Jan Willem

Revanho schreef:
recumbent schreef:Opnieuw leren fietsen op deze Flevo Bike, met onderstuur, duurt ongeveer twee weken!
Een opmerking die op een ligfietsforum of website misschien nog begrepen wordt, maar waar men op een forum waar de meeste mensen geen ervaring hebben met ligfietsen, laat staan met het fenomeen van de Flevo Bike waarschijnlijk weinig van begrijpen. (
Hoezo, duurt het dan twee weken om op een ligfiets te leren rijden?) (Ik vermoed sowieso dat bijna 100% van de kopers van een Flevo Bike eerdere ligfietservaring hebben.)

Renaat