Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerweekend van 26-28 augustus - Forum Wereldfietser

Kampeerweekend van 26-28 augustus

Wat voor activiteiten mogen we op het kampeerweekend van 26-28 augustus op de Veluwse camping de Harskamperdennen verwachten? Gaat onze meester-chefkok weer een mondiale fietsmaaltijd regiseren?
Wat moet ik zelf meenemen behalve een tentje, slaapzak, matje en ontzettend veel zin?
Moet ik me vooraf aanmelden of kan ik gewoon aan komen fietsen?

Hee Bert,

ja ja, het was een beetje stil vanwege een fietstocht door IJsland..

Allereerst: iedereen is welkom, aangemeld of niet. Op vrijdag en zaterdag wordt er geinventariseerd wie er allemaal zijn en dan rekenen we weer af voor dat tentje, het eten enzo..

Voor de zaterdag wil ik graag een paar fietstocht-mogelijkheden aan kunnen bieden, maar die zijn dun-bezaaid. De wildste ideeen spoken door mijn hoofd.. een wind tegen tocht?, een kop-of-munt-bij-elke-splitsing tocht?, een ruige offroad 'bite the dust' tocht?, een langzame tocht, een mannen tocht?, een vrouwen tocht? wie een leuk idee heeft en dat ook uit wil voeren is van harte welkom. iemand uit de buurt die de omgeving goed kent wil ik nog veel meer aanmoedigen om eens een tochtje te leiden of ter plekke te improviseren.

In de avond heeft de lokale Chinees weer een slechte klant aan ons want ik wil weer met een team van enthousiastelingen zelf iets in elkaar flanzen.
Deze keer waarschijnlijk 2 varianten, een vegetarische en een niet-vegetarische variant. Ik heb 4 aanmeldingen tot nu toe en weet zeker dat er de dag zelf nog meer mensen bij zullen komen, maar toch, als men mee wil doen vind ik het handig dat van tevoren te weten: wf_johan@yahoo.com.
Aan de hand van het bezoekersaantal op de zaterdagmorgen zullen er weer boodschappen worden gedaan. Ik zoek nog mensen die bereid zijn om met hun auto te willen helpen bij het halen van de boodschappen.

Ik heb tot nu toe 2 dia-lezingen op het programma staan, en in principe is dat ook genoeg, maar je weet nooit wat er gebeurt en dus is een reserve (ik heb al 1 reserve hoor) lezing altijd goed om achter de hand te houden!
De lezingen zijn van 8 uur 's-avonds tot een uur of half elf.
Daarna wordt het buiten vast weer gezellig bij het kampvuur!

Dat ik het tot nu toe, maar wie weet komt er nog een leuke suggestie of uitbreiding boven tafel!

Aanmeldingen, suggesties en wat al niet meer: wf_johan@yahoo.com

Komende tijd regelmatig updates over het programa in dit forum.

Tot 26 augustus!

johan :-P

Hoi Johan,

In de aankondiging op de Activiteitenpagina staat het adres niet genoemd van de camping. Wellicht goed om dat alsnog erin te zetten?

http://www.harskamperdennen.nl/site.php

Harskamperdennen
Houtvester van 't Hoffweg 25
3775 KB Kootwijk
t: 0318 - 45 62 72
f: 0318 - 45 76 95

Hi Johan en alle anderen,

Het weekend zal zeker weer een succes worden!!!
Daar ik met m'n nichtje van 11 pas op de zaterdag aankom, is het voor mij nog onduidelijk wanneer, waarmee en hoe ik je een helpende hand kan bieden, maar dat zal zich ter plekke wel ontwikkelen.

Ik kijk in ieder geval al uit naar het weekend!

Groet,
Rena :wink:

ps: Het weekend is open voor een ieder die geinteresseerd is in de vereniging de Wereldfietser. Lid of (nog) geen lid, ik zou zeggen; Kom kijken en zie of het iets voor je is!!! Uiteraard is het mogelijk om alleen langs te komen voor een ontmoeting of voor de dialezingen, maar het leukst is toch, zowel voor jou als voor ons, als je het gehele weekend kan.

he mensen, ik probeer er net op 9292 ov achter te komen hoe ik met het openbaar vervoer, de trein en de fiets zo dicht mogelijk bij de harskamperdennen kom, heeft iemand een route vanaf amersfoort voor mij?

groetjes nathalie

nathalie schreef:he mensen, ik probeer er net op 9292 ov achter te komen hoe ik met het openbaar vervoer, de trein en de fiets zo dicht mogelijk bij de harskamperdennen kom, heeft iemand een route vanaf amersfoort voor mij?

groetjes nathalie
Volgens de NS is het vanaf Lunteren het kortst, 12.2km

Utrecht Centraal 1 Amersfoort Stoptrein 7477 NS
i Lunteren 1


* Toon tussenstations
* Toon treinroute

Tijd Fietsend van station Lunteren
22:17 Lunteren
Van Lunteren (Afstand 12,2 km, Tijd ± 52 minuten)

U vertrekt van Spoorstraat
na 150 meter links afslaan, Boslaan
na 2350 meter rechts afslaan, Hessenweg
na 620 meter links afslaan, Immenweg
na 2700 meter links afslaan, Edeseweg Wekerom
na 2920 meter afrit (rotonde), Edeseweg
na 280 meter rechts afslaan, Laarweg Harskamp
na 2740 meter links afslaan, Molenweg
na 100 meter rechts afslaan, Irenelaan
na 180 meter links afslaan, Beatrixlaan
na 120 meter rechts afslaan, Julianastraat
na 40 meter rechts afslaan, Dorpsstraat (N310) volg Arnhem
na 40 meter bent u op uw bestemming, Dorpsstraat (N310)
Harskamp Dorpsstraat

Vanaf Harskamp is het nog wel te kruipen naar de camping geloof ik.

Hi Nathalie,
Ik ben eigenlijk altijd via Ede-Wageningen gegaan.....

Hoi,
Om het rondje wat verder af te maken: vanaf Arnhem kun je een heel mooie route fietsen over de Hoge Veluwe :D
Vanaf Amersfoort is het geen echt geweldige route en als ik zo op het LF-kaartje kijk ook niet heel makkelijk om een rustige route te vinden.
Leon

jongens,

dank je wel voor het opzoeken... geef mij maar de meest makkelijke en snelle route... ik zit nameliljk weer in de knoei met mijn knieen... vandaar... ik kom als het een beetje meezit in de loop van de zaterdag aan... in de ochtend in ieder geval... en dan ga ik lekker helpen met de avondvoorbereiding...

tot dan, nathalie

Hoi Nathalie,

Als het fietsen echt niet lukt, dan kun je ook met de bus. De halte is aan de grote weg bij de camping. Zie meer op de site van kampeerterrein de Harskamperdennen: www.harskamperdennen.nl
Je komt toch wel, want je bent onmisbaar bij de voorbereiding van het kampvuur.
Wat vind ik leuk aan een kampeerweekend van de Wereldietser? De gezelligheid, de uitwisseling van informatie. Je ziet altijd weer nieuwe gezichten die onmiddellijk in de groep worden opgenomen, terwijl niks moet.
Wat vind ik leuk aan kampeerterrein de Harskamperdennen? Op de Veluwe, vlakbij het middelpunt van Nederland en het unieke Kootwijkerzand. Bovendien ook geschikt bij slecht weer, want we hebben een keuken en twee zalen tot onze beschikking!!! Maar we hopen natuurlijk op mooi weer!

oh geweldig... nou, dan houd niets mij meer tegen om ook te komen... helemaal perfect... dank je bert... en tot zaterdag....

Wie is dat supergezellige jubileumweekend op camping de Harskamperdennen vorig jaar vergeten? Waarschijnlijk niemand. Dit jaar is het geen jubileum-weekend, maar het wordt zeker zo gezellig!
Voor 26, 27 en 28 augustus 2005 zijn weer het veld en de keuken gereserveerd en het programma zit vol met leuke dingen. Vrijdag-middag of avond aankomst op de camping. Zaterdag ochtend gezellig ontbijten en om 11:00 uur starten een langzame, een snelle en een offroad fietstocht. Ondertussen gaat er weer een team van fijnproevers aan de slag in de keuken zodat de hongerige fietsers om 18:00 weer van een heerlijk wereldmenu zullen genieten.
Zaterdag avond vinden er twee dialezingen plaats en het wordt ongetwijfeld weer een gezellige avond.
Zondag na het ontbijt tenslotte de ledenvergadering.
Wil je je handen uit de mouwen steken tijdens dit superweekend, dan kan dat! We zoeken nog mensen die een fietstocht willen organiseren, mensen die een dia-lezing willen houden en natuurlijk weer mensen die lekker kunnen koken. Alle ide?n zijn welkom!
Meer informatie en aanmelden bij: wf_johan@yahoo.com

Programma nazomerweekend De Wereldfietser, 26-28 augustus 2005

Vrijdag(avond): aankomst

Zaterdag

Degenen die niet op vrijdagavond konden komen, zijn uiteraard ook zaterdagochtend van harte welkom!

10:30 vertrek voor een fietstocht in de omgeving. Bij voldoende deelnemers worden er diverse tochten uitgezet.

17:00 de fietsers zijn weer terug op de camping

18:30 Werelddiner, gemaakt door onze huiskoks Johan en Cok.

21:00 twee dialezingen met na afloop kampvuur

Zondag

10:00 Algemene Ledenvergadering

Adres

Camping Harskamperdennen
Houtvenster Van 't Hoffweg 25
3775 KB Kootwijk

Het Nazomerweekend is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van de vereniging. Iedereen is van harte welkom!


Contact : wf_johan@yahoo.com
Location : Harskamperdennen
Wie is dat supergezellige jubileumweekend op camping de Harskamperdennen vorig jaar vergeten?

Hoeveel deelnemers zijn er inmiddels eigenlijk al?

Groetjes,
El & El

Hoera!!!!

De weersvoorspelling voor het komende weekend is niet slecht: slechts kans op 1 a 2 mm regen. Dat is echt niets. Hoeven we niet eens voor te schuilen en kunnen we zaterdagavond lekker buiten eten.
Verder hebben de fietsers die vrijdag vanuit het westen komen de wind in de rug. Voor zaterdag wordt verwacht dat de wind uit het zuidwesten komt.
Komen er tijdens het grote wereldfietsersmaal op zaterdagavond ook Thaise gerechten? Neemt Henk Burgler een lekker recept mee?

Beste mensen tot vrijdag of zaterdag!!!
Groet,
Rena en 11 jarig nichtje Amber

Zijn er nog meer mensen die vrijdag al komen?

Groetjes,
El & El

Grrrrr, wat een pech weer...
Moet werken dit weekend.
Veel plezier in ieder geval en ik zal duimen voor goed weer.
Sta zelf ook de gehele dag buiten dus kan ook wel wat zon gebruiken:)

JA, wie komen er eigenlijk allemaal al op vrijdag??
Gezellig bij het grote kampvuur, flesje wijn erbij.... :)

Freek

Donderdag naar familie in Oss en vanaf daar vrijdag naar Harskamp, denk dat ik al redelijk op tijd dan daar ben.

We komen op vrijdagavond, maar dit zal pas tussen 20.30 en 21.00 zijn.
Steek het vuur alvast maar aan. :D

Marco