Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK : Tubus dragers + Vaude tassen - Forum Wereldfietser

TK : Tubus dragers + Vaude tassen

- Tubus "Cargo" achterdrager en "Tara" lowrider. Hebben slechts enkele malen tassen gedragen en zijn dus (buiten wat lakschade) in perfecte staat. (26")

- Vaude "World Tramp +" achtertassen en "World Cycle" voortassen. Slechts twee seizoenen gebruikt. Kleur = zilver

Interesse ??? mail francis.luyten@multipost.com

wat vraag je voor de fietstassen?

Audrey, de tassenset kost nieuw ongeveer 200€... Wat denk je van 130€ thuisgeleverd ???

ik bied wel 100 euro voor de tassen

Voor 110 euro heb ik intresse. Ik moet het alleen even aan mijn vriend vragen of hij zilver mooi vind want hij gaat ermee rijden.

Zijn de tassen al verkocht? Anders heb ik nog interesse! Fietstassen die ik nu heb zijn me te klein voor een langere fietsvakantie, hoewel ik ze vorig jaar voor mijn verjaardag heb gehad... (Tassen zijn bedoeld voor de vakantie: 4 weken, 2 personen, ZWEDEN!)
Wel paar vragen: heb je een foto en specificate van de tassen, kan namelijk alleen World Tramp Plus II en World Cycle II vinden, op de Vaude site...
Groet,
Maurits

Sorry iedereen, de tassen zijn helaas verkocht...
Toch bedankt voor de interesse.

Francis

De dragers zijn nu ook de deur uit...