Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen

Jan, ik heb begrepen dat we vertrekken vanaf camping Baflo, maar misschien zijn er wel andersdenkenden. Is een perfecte gelegenheid om een mooie tocht door het echte "hoge noorden" te fietsen en te eindigen in Groningen. De trein vertrekt vanuit Groningen om 9 over en is 26 over in Baflo, dus misschien is het wel handig om dan 10.30u af te spreken (als er tenminste mensen van plan zijn met de trein te komen).
Misschien is het dan handig om om half elf bij het station in Baflo af te spreken.
Je kunt daar met de trein komen en je kunt er eventueel ook je auto parkeren.

Misschien dat het rondje zo gekozen kan worden dat op een bepaalde plaats een terugtocht naar Baflo gekozen kan worden of een doortocht naar Groningen.

Overigens weten wij (Saskia en ikzelf) nog niet of we meefietsen. Heb eigenlijk even genoeg door de regen ge(motor)fietst...
Hoi,
Ik kom vandaag rechtstreeks naar het feestje van Co (en Paulus), dus je hoeft bij het Peerd niet op mij te wachten.
Tot vanmiddag!
Groet, Petra.
Ondanks het weer en dan met name de wind, ik blijf gewoon kamperen op de minicamping! :D Tot om 13.00 uur bij het Peerd.
Hallo allemaal,

Veel plezier op het feest vanmiddag en vanavond. Hoop dat jullie het droog houden.
Ik zal morgen om uiterlijk 10.30 op de camping zijn en dan aanhaken voor het rondje hoge land.
Zou het fijn vinden om in Groningen te eindigen.

Groetjes van Heidi
Hallo,
Feestje gisteravond was erg gezellig, nogmaals bedankt Co en Paulus.
Wat jammer dat ik vanmorgen tegen half elf niemand op station Baflo trof en even later ook niet op de camping. Zelf een rondje gemaakt via Warffum met een ommetje weer naar huis en met uiteindelijk een cultureel tintje: quilttentoonstelling in Warffum en bezoek aan de poldermolen ten oosten van Lewenborg. En wat werd het toen nog mooi weer, zomernamiddagje in de tuin met een boek!
Ik hoop iedereen volgende keer op 8 juli nog een keer te treffen, vlak voor de zomervakantie. Tot die tijd: fiets ze!
Groet, Petra.
Ook ik heb erg genoten van de feestelijke opening van Co's 66ste levensjaar!! Heerlijk gegeten, swingende muziek, lekker op gedanst, en erg leuk ook om Ronald een keer gehoord te hebben, wiens muzikale kwaliteiten ook helemaal niet verkeerd zijn (understatement) en waarbij iedereen lekker kon meezingen op evergreens uit de 60-70er jaren.
En Petra, lieverd! Hadden wij moeten weten dat je vanochtend met de trein zou komen??? Heidi was fietsend gekomen en om 10.15u op de camping, we zijn rond 10.30u vertrokken omdat we niemand meer verwachtte, hebben we je net gemist!!
Na een beetje frisse start werd het in de loop van de dag steeds zonniger en warmer en met veelal de wind mee vanaf Zoutkamp (waar Ronald nog aanhaakte) werd het weer een heerlijk fietstochtje door het Groninger en heel klein beetje Friese land (waren we heel even te gast in het land van Linda en Ronnie).
Bij de laatste koffie met appeltaartstop werd het "echte" zomerkampeerweekend
op de rails gezet (dit was maar een tussendoortje vond Ronald). uiteindelijk is de keuze gevallen op HET DERDE WEEKEND (14-15) VAN JULI!!!! DAARMEE VERVALT HET RONDJE VAN DE 2E ZONDAG VAN JULI.
Er is een idee om op een paalkampeercamping te gaan overnachten, of als alternatief is er een mooi natuurkampeerterrein in Wedde (www.hoorndermeden.nl)
Tegen de tijd dat de laatsten in Groningen bij het Peerd waren vroegen we ons af of er op een paalkampeerplaats wel voldoen ruimte is voor ???tenten. (meestal kunnen daar niet zoveel tenten staan. Dus wil iedereen snel doorgeven of hij/zij mee kan en wil. (ook als het de Hoorndermeden wordt is het handig om te reserveren. (de camping "af te huren"). Ik dank jullie allen voor weer een heerlijk, gezellig, ontspannen en mooi weekend. Cilia
Paulus en Co heel erg bedankt voor het leuke feest! Het was erg gezellig en we hebben er een leuk fietsweekend van gemaakt. Tot het volgende rondje.
Fijn dat het leuk was, en nog gefeliciteerd. Ik was terug aan het fietsen uit Keulen.
Wim
Wij vonden dit (helemaal niet tussendoor)weekend en het feest ook zéééééér geslaagd. Co en Paulus, bedankt.

Wel jammer dat we zondag Petra gemist hebben. Het had nóg gezelliger (en groener) kunnen zijn, maar gelukkig hadden we Heidi als plaatsvervangster.

@Cilia: Op het kampeerweekend Groningen, versie 14-15 juli 2012, kun je ons alvast noteren. Nu maar hopen dat het niet meer dan 10 tentjes worden.

Geke en René
Hallo,
Wat jammer dat we niet op 8 juli gaan fietsen, had het leuk gevonden jullie nog een keer te zien voor de zomervakantie. Het weekend erna ben ik aan het vertrekken voor mijn fietstocht naar de Middellandse Zee. Tenzij iemand ook op 8 juli nog graag even een rondje maakt.... wens ik jullie allemaal een zonnige zomer!
Groet, Petra.
Voor ons geldt hetzelfde als voor Petra. Ook wij gaan die week erna op vakantie.
Maar goed. Het weekend ervoor, 8 juli, heb ik wachtdienst en kan ik ook niet op de fiets weg :|
En ik kom wel hoor, leuk!

Jos
Jammer dat we niet gewoon de 2e zondag aanhouden, want daar rekenen wij op. Dat 3e weekend kunnen wij niet, wij zullen er dan niet bij zijn. Als er liefhebbers zijn fietsen wij gewoon de 2e zondag. Wie rijdt ermee?

Co en Paulus.
Weet iemand van de aanwezigen bij het plannen van het kampeerweekend nog waarom we op het 3e weekend van juni uitgekomen zijn?? (en niet het 2e weekend)
Vind het wel jammer dat nu blijkt dat er zoveel niet aanwezigen op dat moment het 3e weekend niet kunnen en het 2e weekend wel. Cilia
De reden was dat van de aanwezigen tijdens de laatste koffiestop een aantal niet kunnen op het 2e weekend in juli. Vandaar.
Als nu blijkt dat de meesten van de niet-aanwezigen juist wel kunnen op dat 2e wekend, lijkt het me niet onlogisch om gewoon dat 2e weekend aan te houden.
Wij zullen ons dan moeten afmelden :cry:

René
Hallo Allemaal,

Ik stel voor de communicatie over het rondje/kampeerweekend van juli voort te zetten als een nieuw bericht in de rubriek "wereldfietseractiviteiten", zodat het voor iedereen goed te vinden is.
Wie wil dit oppakken?
Als het een weekend wordt is de bestemming al bekend, het natuurkampeerterrein in Wedde.Ben benieuwd

Ronald
Hoi Allemaal,

Ik heb erg genoten vorige week zondag met jullie op de fiets!!
Dus ik ga graag mee met weekend. Het weekend van 7&8 kan ik niet. Het weekend van 14&15 wel.

Groetjes van Heidi
hoi,
Ik doe 8 juli graag mee.
Petra.
Beste mensen,

Ik heb het gevoel dat het een beetje door elkaar begint te lopen.
Daarom sluit ik dit topic en open ik twee nieuwe:

Rondje Groningen 8 juli en
Rondje Groningen 14/15 juli (kampeerweekend)

Ik kan zelf waarschijnlijk niet met beide mee maar als je daar nu, per rondje, aangeeft of je mee gaat of niet dan komt er een helder overzicht.
Voor het kampeerweekend moet iemand zich nog als 'trekker' opwerpen.