Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago Compostella - Forum Wereldfietser

Santiago Compostella

Begin juli ben ik vertrokken vanuit Domstad Utrecht en 5 weken later aangekomen in Finisterre via Santiago Compostella, een prachtige inspirerende fietstocht via de route Langs Oude Wegen van Clemens Sweermans.

Overnachten in Pelgrimhostels, Hippie-Kloosters en Campings en genieten van prachtige Bisdomsteden als Leon-Burgos-Pamplona-Cahors-Rocamadour en Vezelay.

Wie gaat er mee in 2013 ? bij voldoende interesse wil ik graag proberen een groep bij elkaar te brengen en alvast een informatie avond organiseren, graag reageren via e.arts@planet.nl , tot ziens !
Hoi,

ik ben ook van plan om naar Santiago te fietsen deze zomer. mijn route loopt een beetje raar , ik wil namelijk van maastricht\ tilburg --> basel--> biel --> een stuk van de Alpen --> nice --->langs de kust naar Bacelona ---->pamplona ---> langs de kust tot santiago .

de route is nog niet 100% zeker vastgesteld maar dit is ongeveer hoe ik zou willen fietsen .
als u sommige delen van deze route zelf gaat fietsen is het misschien een mogelijkheid om het samen te doen .
ik ben 24 uit Amsterdam .

p,s
in case my dutch is still not 100% but I'm doing my best to improve it, thought i should say that in case my msgs are a bit strange grammar wise :)
Hoi Erik,

Ben even benieuwd hoe lang je van plan bent om er over te doen... Ik wil nl half juni vertrekken, ben er nog niet over uit van waar ik vertrek, heb helaas maar 3 weken.. Zou de optie Porto - santiago dan misschien beter zijn en hoe lang heb jij daar over gedaan vorig jaar?! Of misschien kunnen we elkaar ergens half way ontmoeten. Ik ben een vrouw van 48 jaar.

Gr. Dianne
Dianne,

Sorry dat ik wat later reageer, ben even niet meer online geweest, het vertrek is 5 juli via Utrecht-Roermond-Aken- via Route Oude Wegen naar Pamplona, mocht je tijd en zin hebben graag via e.arts@planet.nl