topeak morph en dan een luchtdrukmetertje van schwalbejayaloha schreef:Heeft er iemand een tip voor een duurzame betaalbare en degelijke fietspomp?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Idd, nu lees ik het pas, voor thuis gebruik ik ook die lezyne steel floor drive, echt schitterende pompLasse schreef:Een grote pomp is toch beter geschikt voor thuis dan zo'n klein Topeak Morph pompje. Comfortabeler in gebruik, sneller en met vrij degelijke ingebouwde drukmeter.
Ik gebruik thuis een Lezyne Steel Floor Drive: stevige constructie (voordeel van de nog iets duurdere modellen: die hebben nog iets meer metaal ipv kunststof), comfortabel houten handvat en banden zijn zeer snel vol gepompt. Verbinding met het ventiel verloopt door middel van schroefdraad.
'Gewone ventielen' bestaan niet. Dat hangt er maar van af over welk voertuig je het hebt, wat je gewoon bent en in welk land je woont. (In België vind je b.v. weinig autoventielen op fietsbanden, terwijl dit elders de standaard is.)jayaloha schreef:Bestaat er niets iets als een omzet stukje ofzo voor gewone ventielen?
Gewoon standaard adapter voor verkrijgbaar. 0,85 bij Rose maar 2,50 bij de LFB en dat is goedkoper dan de verzendkosten. Kun je je hollands ventiel ook met zo'n minipompje bedienen.jayaloha schreef:Ik heb trouwens een hele goeie fietspomp van Extreme, maar dat is er zo een voor mijn racefiets, met fransventiel, die je er op moet klikken met een hendeltje. Bestaat er niets iets als een omzet stukje ofzo voor gewone ventielen? Tis deze: http://www.rose.nl/artikel/xtreme-air-j ... /aid:21228 Er staat wel iets van "kan ook op gewone pompen" zie ik nu net op deze site, maar hoe dan? Gewoon er op klikken?