Na de nodige fietsreizen door Zuid Amerika en Azie is mijn volgende doel Australie en Tasmanie. Meestal fietste ik alleen en dat was fantastisch. Maar nu wil ik eens op een andere manier op pad en omdat ik in Australie wil (wild) kamperen lijkt het me leuk om dit samen met een avontuurlijke en fietsgrage leuke vrouw te doen. Ik kan rond oktober weg en moet uitertlijk half februari weer in Nederland zijn. Overigens is de bestemming bespreekbaar dus mocht je een ander leuk idee hebben, laat het me dan weten. Ik zoek een vrouw met wie het klikt om (eventueel een deel van de reis) samen te reizen. Ik reis low budget, overnachtingen in guesthouses en/of (wild)kamperen.
Mijn leeftijd is 53, ik ben tijdelijk gestopt met werken (soort sabbatical) en woon in Groningen.
Om elkaar te leren kennen voor we besluiten tot een lange reis, lijkt het me prettig om de komende tijd eerst kennis te maken en eventueel een aantal dagen samen op pad te gaan zodat we een beetje weten wat we aan elkaar hebben.
Ben jij zo'n leuke vrouw ergens rond 40-50 jaar, sportief, in voor avontuur en geen zorg voor kinderen? Reiservaring niet nodig, reislust wel. Laat iets van je horen.