Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Compostela "Langs Oude Wegen Deel 1" - Forum Wereldfietser

Compostela "Langs Oude Wegen Deel 1"

Dag fietsers,

Ik ben op zoek naar bovenstaande titel van Sweerman. We pikken maar de laatste tweehonderd kilometer in op de route en willen daarom geen nieuw exemplaar kopen. Als er nog iemand een exemplaar te veel heeft, laat je prijs maar weten...


groeten

Sven
Is de bibliotheek in de grote stad geen optie? Daar heb ik hem ook eens geleend en overgetekend op eigen kaart.
Hoi Sven,
Ik heb nog een editie uit de tijd dat het nog 1 deel was voor de hele route. Uitgegeven in 2000. Die wil ik niet verkopen, maar je mag hem wel lenen. Weet uiteraard niet hoeveel de route eventueel veranderd is de afgelopen jaren.

Groet Karlijne
Bedankt voor de reacties.

In de bibliotheek in Gent zijn enkel de boekjes met de route via Tours beschikbaar.

Karlijne, bedankt voor je aanbod. Ik ga nog wat verder zoeken en hou het nog achter de hand.

groeten

Sven
SvenT schreef:Bedankt voor de reacties.

In de bibliotheek in Gent zijn enkel de boekjes met de route via Tours beschikbaar.

Karlijne, bedankt voor je aanbod. Ik ga nog wat verder zoeken en hou het nog achter de hand.

groeten

Sven

Hallo sven,

Ik begrijp dat jij in Gent woonachtig bent.??.Ik heb een boekje uit 2008 ..maar die doe ik om emotionele " redenen niet weg.. Ik heb onderweg wel 2 belgische camino vrienden ontmoet ..uit Gent. Deze vrienden toen studenten hebben wellicht nog een boekje .. gewoon mailen zou ik zeggen en vragen?. Ik ben ze uit het oog verloren maar heb wel een mail adres ..gewoon proberen..en doe ze de groeten!

philippe_v_o@hotmail.com

groet
Huub van den Doren
OK. Bedankt Huub.