Een beetje psycholoog weet toch wel dat ... voldoende puntjes zijnTheo B schreef:ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Een beetje psycholoog gaat toch vooral niet een labelstrijd aan, me dunkt. Maar hilariteit was natuurlijk wel te verwachten als je zo'n topic begintTheo B schreef:Beste AB.........ik wil helemaal geen labels op mensen plakken: Ik vroeg me iets af, nl of WF exhibitonisten zijn? Na discussie concludeer ik dat dit niet het geval is. Als jij stelt dat WF hoogsensitieve boomknuffelaars zijn, dan plak je zowel een label, als getuig je van wijsheid!
Dan is er nog ene Jeroen die slecht leest: Ik schrijf juist dat 55-plus een heel goede psycholoog is (ondanks zijn moeizame Nederlands), ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.
Senk joe...Ik schrijf juist dat 55-plus een heel goede psycholoog is (ondanks zijn moeizame Nederlands), ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.
Jazeker! Ik zal alvast op rohloffnaaf-olie-tekencursus gaan!Theo B schreef:Hey Matthie 9000,
Jij bent meer dan welkom. Jij was toch van de Rorsach? Die kennis hebben we in ons expertteam echt nog nodig. Op een volgende WF-beurs gaan we met Rohloffnaaf-olie, figuurtjes maken, en kijken wat er in gezien wordt.