Op vele wegen rondom mijn dorp ontstaan momenteel sneeuwduinen van 20-40 cm op de weg, zodat deze niet meer berijdbaar zijn. Temperatuur -2 graden(gevoelstemp. -5-8 graden).

Veel plezier verder in ZO-Azië.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:DriesBa schreef:36 graden....dat staat in schril contrast met hiero Bert. Je bent een bevoorrecht mens.
Op vele wegen rondom mijn dorp ontstaan momenteel sneeuwduinen van 20-40 cm op de weg, zodat deze niet meer berijdbaar zijn. Temperatuur -2 graden(gevoelstemp. -5-8 graden).![]()
Veel plezier verder in ZO-Azië.
Wij kwamen na elven gisteravond banuit bennebroek gefietst, prachtige donkere wereld.dik5 schreef:Ja heerlijk daar op het Boloven plateau, ik was er vorige winter ook.![]()
Bij ons in de bollenstreek was het gisteravond wel anders , we hadden namelijk een flinke stroomstoring die bij ons pas vannacht om 02.15 was opgelost, de temperatuur was inmiddels gezakt tot 15,5 gr C![]()
Gelukkig hebben we met veel wijn bij de buren voor de open haard gezeten
Het ga je goed Rene! Vroeg of laat zie ik je weer. Fred!!!!rene 57 schreef:ha daar hier vanuit kratie ,vandaag een stukje gesmokkeld 143 km is te veel van het goede ,we zijn wezen bussen !! cambodja binnen fietsend was een rare gewaarwording aan weerszijde van de weg stond de boel in de fik ,landbouwrijp maken heet dat geloof ik,eerst rennen we er met een grote moterzaag doorheen ,raggen alles plat, en dan de fik er in. voor de rest gaat alles goed, groet rene .