Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bericht ingetrokken. - Forum Wereldfietser

Bericht ingetrokken.

Bericht ingetrokken.
Hallo Ad,

Ik fiets deze zomer weer een stuk van de Limesroute. Zoals het er nu uitziet heb ik de eerste twee weken een maatje. Ik fiets van Frankfurt richting Bratislava en vertrek 8 juli. Heb je zin om na die twee weken met mij verder te fietsen?

Groet Helmie
Hoi Helmie,
Eindelijk een berichtje en ja, in principe wel zin. Moet allemaal nog passen en meten maar wie weet.
Vriendelijke groet Ad
helmiekanters schreef:Hallo Ad,

Ik fiets deze zomer weer een stuk van de Limesroute. Zoals het er nu uitziet heb ik de eerste twee weken een maatje. Ik fiets van Frankfurt richting Bratislava en vertrek 8 juli. Heb je zin om na die twee weken met mij verder te fietsen?

Groet Helmie
Hallo fietssters,
Het loopt niet storm met de reacties en de zomer is begonnen dus wie weet!
Vast, nu gaat het beginnen.
Groetjes Ad

ad04 schreef:Voorjaar/zomer wil ik twee trektochten maken binnen Europa.
Duitsland en Frankrijk denk ik dan aan. Voorjaar zou Frankrijk kunnen zijn (Limes route of Groeneweg Middellandsezee) al gaan de bussen dan nog niet. Idee van ander forumlid is Barcelona. Kan je met vliegtuig gemakkelijk naar toe (Rotterdam,dagelijks voor ca.€120 incl.fiets) en terug fietsen.
Zomer eventueel Regensburg of Passau. De fietsbussen rijden dan volop.
Kampeerspullen mee en koken uitbesteden aan de horeca. Wie denkt er mee?
Tijd genoeg want deze man is 65jaar en enige ervaring.
Ad
Hallo Ad
Fietsen is voor mij men leven. Maar alleen is er weinig aan. In het voorjaar (mei) heb ik al een fietstocht gepland met een vriend. In hoogzomer zou ik er ook nog eens graag op uit trekken, maar hiervoor nog geen maatje gevonden. Periode of bestemming is voor mij niet zo belangrijk.Laat maar iets horen. claire.snykers@telenet.be
het lijkt mij best interessant. ben momenteel aan het kijken naar route naar barcelona en dan via lourdes terug . ook ik heb tijd , ben 66 jr
tvanpraagh@hotmail. com

tony