Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 Brooks zadels - Forum Wereldfietser

2 Brooks zadels

B-17 Narrow Brown
B-17 Standard Imperial Laced

Ik kan moeilijk zeggen dat ze gebruikt zijn ... beter uitgedrukt is "geprobeerd".
Dus buiten wat klemsporen van de zadelpen zijn ze zo goed als nieuw.
Inclusief sleutelje.

25 euro / stuk ( exclus. verzendingskost ).
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... plete_ad=2
Had je niet eerder met je advertentie kunnen komen, heb zaterdag een nieuwe
B17 imperial zadel gekocht :?

Waarom doe je ze weg?

Mario
Beste, ik heb je een PB gestuurd.
mvg
Dirk
supermario schreef:Had je niet met je advertentie kunnen komen heb zaterdag een nieuwe
B17 imperial zadel gekocht :?

Waarom doe je ze weg?

Mario
Ze mogen de deur uit omdat mijn hersenen te veel geprikkeld werden door mijn zitvlees :shock: ... dus jammer genoeg in negatieve zin weliswaar :roll: .
Alsook, vanwege mijn neklast, ben ik meer en meer "rechtop" beginnen te fietsen waardoor ik beter af ga zijn met een bredere zadel.

Gr,

Jo
Aan alle geinteresseerden ( tot nu toe 18 mensen ) die mij een bericht hebben gestuurd omtrent de zadels had ik graag wat begrip gekregen vanwege mijn manier van reageren.
Ik bedoel hiermee dat ik de volgorde van mijn "inbox" volg.
Dus als U van mij nog geen antwoord heb gekregen, betekent dit dat er nog iemand voor je was.

Sportieve groeten,

Jo
goodman schreef:geinteresseerden ( tot nu toe 18 mensen )
Met een vraagprijs van 25 euro heb je dat aantal ook wel over je afgeroepen, het is bijna verdacht weinig - laat dat bijna maar bijna weg. :D
Leon
Ik heb er ook nog twee te koop. Een dames- en een herenmodel.

Als er zoveel vraag daar is, dan kan ik ze ook wel kwijt.
Ik zal ze even opzoeken, fotograferen en te koop zetten.
Leon schreef:
goodman schreef:geinteresseerden ( tot nu toe 18 mensen )
Met een vraagprijs van 25 euro heb je dat aantal ook wel over je afgeroepen, het is bijna verdacht weinig - laat dat bijna maar bijna weg. :D
Leon
Zal ik het maar weglachen met de gedachte dat je uitlating meer zegt over jezelf dan over mij, iemand die je van haar noch pluim kent.

Bij deze gereserveerd.
En als de toekomstige eigenaar te klagen heeft over de zadels dan mag dit hier in het lang en in het breed beschreven worden waarna jij de eerste steen kan gooien en zeggen " Zie je wel ! " ... goed :wink: .