Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam 14/15 april Is Kampeerweekend - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam 14/15 april Is Kampeerweekend

15 april is het weer tijd voor een Rondje Rotterdam. Zoals al eerder tijdens vorige rondjes besproken wil ik deze keer van ons zondagse rondje een kampeerweekend rondje maken. Het idee is om op zaterdag 14 april om 10 uur vanaf de Euromast te vertrekken, we rijden door de Hoekse Waard, dwarsen Voorne Putten naar het historische stadje Brielle waar we overnachten op camping De Meeuw. Voor de niet kampeerders zijn er daar ook trekkershutten. De volgende dag doen we een rondje Voorne Putten en rijden terug naar de Euromast.

Als je jullie dat wat lijkt wil ik dat organiseren. Ook voor vragen kan je mij natuurlijk bereiken Graag jullie reacties

Dit weekend is voor iedereen en niet exclusief voor de fietsers van het zondagsrondje Rotterdam

Kijk voor meer informatie bij de WF activiteiten

Ronald van der Perk
Leuk! 8)
Ronald van der Perk schreef: De volgende dag doen we een rondje Voorne Putten en rijden terug naar de Euromast.
Leuk idee! Houd er wel rekening mee dat gedurende een deel van de dag een deel van Rotterdam afgesloten is op 15 april wegens de marathon. Waar het parcours loopt, kun je hier zien: http://tinyurl.com/6o4ak2x Start is om 10:30, laatste loper moet het 25km-punt (ongeveer bij de Erasmusbrug, de rest van het parcours zal jullie denk ik niet in de weg zitten) na 3:32 gepasseerd zijn, daarna worden de afzettingen opgebroken. Hoe lang het dan precies duurt voor je zonder hindernissen overal kunt fietsen, durf ik niet te zeggen. Als ik een groepje Wereldfietsers langs het parcours zie fietsen, zal ik zwaaien als ik daar nog puf voor heb... :wink:

Veel fietsplezier alvast,

Carl
Dankjewel Carl, dat was me even ontgaan. We gaan er wel met een boog omheen.
leuk, misschien ga ik mee.

Mario
Leuk initiatief Ronald! Spijtig dat het net valt in een week waarin ik een voorjaarstochtje in Denemarken ga fietsen. Ben er dus niet bij maar ik hoop dat je een gezellig groepje op de fiets krijgt.

Groet,

Jaap
Lijkt me leuk, misschien ga ik mee.

Marijn
In ieder geval een goed en leuk initiatief!

Misschien fiets ik wel door vanaf het paasweekend. Dan moet ik de 14e wel iets anders afzeggen, daar moet ik dan nog even over denken of ik dat wel wil doen.
Kijk voor meer informatie bij WF activiteiten

Ronald
Gaan jullie allemaal de marathon lopen?

Ronald
De marathon? Ik niet hoor :lol:

Als ik niet moet werken dat weekend lijkt het me heel leuk om mee te gaan Ronald!

Groetjes,

An
Leuk An, ik sprak Fred net en die had er ook wel zin in. Als het frisjes is kunnnen we denk ik wel een vuurkorf aansteken.

Ronald
Hoi Ronald,

Lijkt me reuze leuk om mee te gaan.
Zo hou je er het ritme in na het paasweekend.

Gr. Fred
Nog één week te gaan tot sluiting van de inschrijving. Er zijn nog plekken open.

Dit is een unieke kans om kennis te maken met de groene Hoekse Waard en Voorne Putten met zijn historische plaatsjes, duinlandschap en kronkelende rivieren.

Kijk voor meer info bij op de activiteiten kalender.

Ronald van der Perk
Waar blijven al die Rotterdammers?
..geen woorden maar daden: zijn dit loze kreten?

Een Hagenees die wel meegaat.
Hoi Fred, ik denk dat ze het te koud vinden. Maar de weersverwachting ziet er goed uit. Mochten jullie je bedenken meld je dan wel aan want alleen dan ben je zeker van een plek op de camping. Aangezien de aanbieding met groepskorting inmiddels is verlopen zal de prijs voor één nacht nu rond de 10 euro liggen.
Houd er wel rekening mee dat je zondag niet met de fiets in de metro kan (marathon)

Ronald van der Perk
Als ik niet had moeten filmen aanstaande weekend was ik meegegaan.
Heb ook nog reclame gemaakt voor de tocht op de Facebook pagina van de Wereldfietser - dus wie weet!

Heel veel plezier! 8)
Dit weekend was het Kampeerrondje Rotterdam. Een bijzonder rondje, niet alleen door het mooie weer, het gezellige gezelschap, de mooie omgeving en historische stadjes maar ook door het feit dat er op dit Rondje Rotterdam geen enkele Rotterdammer aanwezig was!

Het was een internationaal gezelschap met fietsers uit Australie, Belgie, Noord Brabant en ook nog 3 uit de buurt van Rotterdam.

Misschien volgend jaar ook wat sportieve Rotterdammers.

Ronald van der Perk
Deze belg is ook weer thuis van een superleuk kampeerrondje Rotterdam! Ronald, bedankt voor de mooie route inclusief historische en toeristische info, Ineke voor de lekkere appeltaart en natuurlijk iedereen voor het fijne gezelschap. Ik ben weer helemaal opgeladen voor een weekje bikkelen op kantoor!

Groetjes,

An
Dag allemaal,
zoals verwacht was ik verhinderd, maar op een andere manier dan gedacht. Wel ben ik van Leeuwarden via Lioessens (uithoek van Friesland) naar Groningen-stad gefietst. Toch nog wát, en wonderschoon.

- Ik ben trouwens benieuwd of er Rondje-Rotterdam verknochte fietsers vandaag hebben staat smachten onder de Euromast.

Gepke.