Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezing Josie Dew in Utrecht, 18 maart 2012 - Forum Wereldfietser

Lezing Josie Dew in Utrecht, 18 maart 2012

Nog niet op de website, maar op 18 maart 2012, 15.00 uur, geeft Josie Dew een lezing in Utecht voor de Stichting Natuurkampeerterreinen. De lezing vindt plaats op het Janskerkhof 26 en is in het Engels.

Kaarten zijn 10,00 voor leden van Stichting Natuurkampeerterreinen; 12,50 voor niet-leden.
Aanmelden bij: info@natuurkampeerterreinen.nl of 030-6033701.


Misschien is een exclusief interview een aardig idee voor het tijdschrift de WF?
Ik denk wel dat Josie wel in het tijdschrift heeft gestaan. Wanneer weet ik niet meer precies? Maar leuk dat ze komt naar Utrecht. Ik heb vroeger wel met haar gecorrespondeerd en haar ook ontmoet. Weet niet of ze me nog kent? Heb je een emailadres van haar, stuur dan een pb. Dan nodig ik haar uit voor een wereldfietstocht rond Utrecht.
Groeten,
Rutger uit naburig Zeist.
Dat is buitengewoon slecht gepland, want op 18 maart is de Wereldfietsbeurs van de Wereldfietser!
In maart 2000 was ze op de Op pad beurs in Den Haag, met kippevel heb ik zitten luisteren. Een belangrijke inspirator voor mij om op de fiets te stappen met de tent en brander.
Rutger,

Josie heeft een eigen website met emailadres daarop.

Ik heb een jaar of twee geleden nog gemaild of ze weer eens een lezing kwam geven in Nederland. Ik kreeg vrij snel reactie en een korte mail wisseling dat ze druk was met haar kindje en het wel even zou duren.


Houden de mensen bij de diverse organisaties van Beurzen eigenlijk wel een vinger aan de pols bij de spaarzame unieke figuren die de wereld over fietsen?

Tillman Waldthaler is die al eens een lezing komen geven in Nederland?
Roald schreef:Rutger,

Josie heeft een eigen website met emailadres daarop.

Ik heb een jaar of twee geleden nog gemaild of ze weer eens een lezing kwam geven in Nederland. Ik kreeg vrij snel reactie en een korte mail wisseling dat ze druk was met haar kindje en het wel even zou duren.


Houden de mensen bij de diverse organisaties van Beurzen eigenlijk wel een vinger aan de pols bij de spaarzame unieke figuren die de wereld over fietsen?

Tillman Waldthaler is die al eens een lezing komen geven in Nederland?
Ik ga haar eens een mailtje sturen. Ze kent me vast nog wel. :D :D Misschien kan ik haar over halen om ook op de Wereldfietserbeurs te komen voor- of achteraf Utrecht.
Roald schreef:Rutger,


Tillman Waldthaler is die al eens een lezing komen geven in Nederland?
Tillman Waldthaler heeft jaren geleden wel eens lezingen gegeven op de toenmalige Op Pad Beurs.
You’re right, Josie is an excellent writer and her books have inspired people to take up bicycle touring.
That’s why we’re publishing an interview with her in the January 2012 edition of Bicycle Traveler magazine.
Grace Johnson schreef:You’re right, Josie is an excellent writer and her books have inspired people to take up bicycle touring.
That’s why we’re publishing an interview with her in the January 2012 edition of Bicycle Traveler magazine.

That's Great!!!
Jammer, dat haar komst gelijk is met de beurs.Kan zij misschien ook op onze beurs komen? Ik heb alle boeken van haar gelezen en er erg van genoten. Fiets zij eigenlijk nog wel?
Francis
Peter Rodenburg schreef:Nog niet op de website, maar op 18 maart 2012, 15.00 uur, geeft Josie Dew een lezing in Utecht voor de Stichting Natuurkampeerterreinen. De lezing vindt plaats op het Janskerkhof 26 en is in het Engels.

Kaarten zijn 10,00 voor leden van Stichting Natuurkampeerterreinen; 12,50 voor niet-leden.
Aanmelden bij: info@natuurkampeerterreinen.nl of 030-6033701.


Misschien is een exclusief interview een aardig idee voor het tijdschrift de WF?
Ja hoor samen met de kinderen fietst ze naar haar lezing in Utrecht :D
http://www.josiedew.com/cycling/nihola- ... -bike-talk