Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:The Plug is een mooi ding maar op de een of andere manier levert het niet voldoende stroom, in elk geval werkte het niet met mijn gsm/gps. Retour leverancier, geld terug (met dank aan Elan).55er schreef:Is dit wat? Geen idee hoor, ik hou het wel bij de accuutjes en batterijtjes dus brand me niet af met allerlei tech.
http://www.oppad.nl/?uitrusting=nominat ... he-plug-ii
Voor een leek als ik...stekker erin en fietsen maar...
voor de son dynamo zijn er stekkertjes voor de aansluitdraad waar je de verlichting weer boven op kunt pluggen. Je kunt dan de hele kabelboom weer verwijderenMaarten H. schreef:Heb zelf een Zzing en dat werkt heel handig, het enige waar je op bedacht moet zijn is dat de draad van de naafdynamo naar de Zzing permanent aanwezig is, ook als je de Zzing thuis laat. Ik zou daarom voor €0,50 direct het klittebandje meebestellen om de draad vast te maken wanneer je de Zzing niet gebruikt.
Hoi Marten,m-gineering schreef:
voor de son dynamo zijn er stekkertjes voor de aansluitdraad waar je de verlichting weer boven op kunt pluggen. Je kunt dan de hele kabelboom weer verwijderen
Rick Donkers heeft heeeeel veel stekkertjes en kabeltjes.TravelDuck schreef:Of heeft iemand anders tips waar deze te verkrijgen.
B&M gebruikt dergelijke stekkers voor aansluiten van de omvormer/B&M E-werk.peterv schreef:Voor kabelverbindingen die je heel eenvoudig los/vast kunt maken kun je ook eens kijken naar dit soort kabelverbindingen. Waterdicht en kost maar een paar euro.
Maak zo'n verbinding boven en onder je Zzing (ik gebruik zelf de PedalPower) en je kunt hem eenvoudig loshalen uit de kabel zelf. Dan hoef je dus niet meer hele kabels los te halen of met de aansluitingen op je naafdynamo te prutsen.
ik heb ze hier, maar de betere vakantiefietsenmakers hebben ze ook ontdektTravelDuck schreef:Hoi Marten,m-gineering schreef:
voor de son dynamo zijn er stekkertjes voor de aansluitdraad waar je de verlichting weer boven op kunt pluggen. Je kunt dan de hele kabelboom weer verwijderen
Heb je van deze stekkertjes op voorraad?
Na klar:Martin_123 schreef:Zijn het schuifstekkers 4,8mm? Weet niet of er ook nog een andere naam voor is.
Dit is dan waarschijnlijk die dubbele zoals op de plaatjes hierboven voor op de SON. Als ik met een schuifmaatje meet kom ik ook op 4.8mm breedte van de stekker. De 0.8 is voor de draad dikte.m-gineering schreef:Na klar:Martin_123 schreef:Zijn het schuifstekkers 4,8mm? Weet niet of er ook nog een andere naam voor is.
Kombi Flachsteckhülse, unisoliert, 4,8 x 0,8 mm