Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietspret in de sneeuw - Forum Wereldfietser

Fietspret in de sneeuw

Lekker door de Kempische bossen en velden:

Mooi hoor... moest ff nieuw jaarkaartje halen voor ons duingebied, ook op deze zaterdag, dus allee, op de atb!
Geweldig mooi met al die rijp aan de bomen en struiken.
Ik heb spijkerbanden gemonteerd onder mijn Koga. Erg leuk in Amsterdam. Iedereen glibbert over de bruggen en ik ga schuin door de bocht:-)
Ik kan niet wachten tot de grachten echt goed dicht zijn, dan kan ik vanuit mijn huis over de grachten naar de winkel fietsen.
Eric Schuijt schreef:Ik heb spijkerbanden gemonteerd onder mijn Koga. Erg leuk in Amsterdam. Iedereen glibbert over de bruggen en ik ga schuin door de bocht:-)
Ik kan niet wachten tot de grachten echt goed dicht zijn, dan kan ik vanuit mijn huis over de grachten naar de winkel fietsen.
Het is aan te raden met ijsspeedway te wachten totdat het schaatsseizoen is afgelopen.
jah idd, ik denk er niet aan om het ijs te verklooien voor de schaatsers; krijg vandaag nokian hakkapelitta w106s (ook daadwerkelijk) 35mm binnen , ben benieuwd; mag ze eerst 50km 'inrijden'
nvt
Mocht iemand nog spijkerbanden zoeken, ze zijn in de aanbieding bij onze oosterburen. De winter is daar zeker al voorbij.

http://www.bike-components.de/products/ ... ifen-.html
Heb ze gezien maar ben toch voor €5/band meer voor de nokian hakkapellita w106 gegaan (ook te koop bij bike-components), vanwege betere reviews, de zekerheid dat ze 35mm breed zijn en de VEEL coolere finse naam (zeer belangrijk argument).