Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Adapters uit haak ortlieb tassen verwijderen. - Forum Wereldfietser

Adapters uit haak ortlieb tassen verwijderen.

Hoe krijg ik de adapters uit de haak van mijn ortlieb backroller plus tassen, zonder grof geweld te gebruiken?
Voor mijn vorige dragers had ik adapters nodig omdat deze vrij dunne buizen hebben, nu heb ik Tubus dragers en is dit niet meer nodig, maar ik krijg de adapters niet uit de haken! Is hier een slimme methode voor? Erin klikken ging een stuk sneller :)

Alvast bedankt!
Beetje wrikken met een schroevendraaier.
berger schreef:Hoe krijg ik de adapters uit de haak van mijn ortlieb backroller plus tassen, zonder grof geweld te gebruiken?
Voor mijn vorige dragers had ik adapters nodig omdat deze vrij dunne buizen hebben, nu heb ik Tubus dragers en is dit niet meer nodig, maar ik krijg de adapters niet uit de haken! Is hier een slimme methode voor? Erin klikken ging een stuk sneller :)

Alvast bedankt!
Prijs jezelf gelukkig, meestal vallen ze er vanzelf uit. Als dat eens niet gebeurd trek ik de haak open en draai ze er zijdelings uit, bovenkant (de bocht) eerst, puntjes laatst.

Frank
Dat wilde ik even weten, ik ga aan de slag.