Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lekker weer fietser - Forum Wereldfietser

Lekker weer fietser

Kom net terug van een heerlijk tochtje over de Heuvelrug. Fietsend in het mooie weer dat we nu in Nederland hebben denk ik dat ik best wel een mooi weer fietser ben. En lekker dat ik het vind :wink: . Hopelijk genieten jullie momenteel ook van het weer, al dan niet op de fiets.

Hi Jarno,

Ook ik ben lekker wezen fietsen met het mooie weer, alhoewel ik wel moet zeggen dat het afgelopen vrijdag wel erg heet was. Ik fietste na een te korte nacht met te veel biertjes wel erg traag en gaf de voorafgaande avond nog de schuld, maar toen ik onderweg een thermometer passeerde die op 37 graden stond, toen begreep ik het. Het was wel erg warm om veel kilometers te maken. Lang leve de zomer!!!!!!!!!!

Groet,
Rena :wink:

Ach, wanneer het mooi weer is, fiets je toch net ff wat makkelijker van huis naar je werk, nietwaar? Ook al is dat heen en terug 137 km :P en werk je tussendoor nog ruim 8 uur 8O

Met regen en harde wind doe je dat toch minder gauw (dan neem ik toch liever de trein).

Groet van Freek, die deze week nog wel een keer met de fiets naar z'n werk wil!

Ik hoop dat ze bij jou op het werk een douche hebben.

Ja, douche aanwezig; maar die heb je vaak ook al nodig als je met de trein gaat :cry:

Net terug van rondje fietsen: Venray (fietserspad) tot Pieterburen en terug de 10 Provincienroute tot Wageningen en weer naar Venray. Vertrokken woensdag 22 juni en woensdag 29 juni terug.
In 8 dagen 850 km met geen spatje regen en de koperen ploert iedere dag meer dan 30 graden.
Ik ben dus een mooi weer rijder!
MiaV