Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje voorjaar Rome of elders - Forum Wereldfietser

fietsmaatje voorjaar Rome of elders

Fietsen voorjaar 2012

Ben vr 59j, en fietsen is zowat mijn leven.Ik zou graag in het voorjaar naar Rome fietsen (benjamiense) met trekkingfiets en logeren jeugdherberg, b&b of simpel hotelletje,( eventueel kamperen, maar hier heb ik nog geen ervaring mee) en een afstand van 80 tot 100km.
Najaar 2011 ben ik de route begonnen met vriendin, van Wijnegem naar Maastricht en zo naar Basel is eerste deel van de route naar Rome.
Maar helaas heeft mijn vriendin moeten afhaken.
Wie wil er met mij mee de route verderzetten of volledig hernemen.
Groetjes
Claire
claire schreef:Fietsen voorjaar 2012

Ben vr 59j, en fietsen is zowat mijn leven.Ik zou graag in het voorjaar naar Rome fietsen (benjamiense) met trekkingfiets en logeren jeugdherberg, b&b of simpel hotelletje,( eventueel kamperen, maar hier heb ik nog geen ervaring mee) en een afstand van 80 tot 100km.
Najaar 2011 ben ik de route begonnen met vriendin, van Wijnegem naar Maastricht en zo naar Basel is eerste deel van de route naar Rome.
Maar helaas heeft mijn vriendin moeten afhaken.
Wie wil er met mij mee de route verderzetten of volledig hernemen.
Groetjes
Claire
Ha Claire
Ik heb in 2009 een heel stuk van de route naar Rome gefietst. Ben tot Sienna gekomen. Zou eventueel wel weer in zijn voor het stuk vanaf Basel.
Wat zijn precies je plannen?