Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje V/M voor tocht naar Rome - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje V/M voor tocht naar Rome

Voorjaar 2011 wil ik fietsen naar Rome. Ben jij mijn fietsmaatje?
Ik ben een vrouw van 60 jr en jong van geest. Mijn voorkeur gaat uit naar kamperen als het weer het toelaat en ik mik op ca. 80 km per dag.
Wil je meer weten, dan nodig ik je uit om te reageren.

Engla.
Ha Engla
Heb je al een fietsmaatje gevonden? Ik ben in 2009 van Maastricht naar (bijna) Rome gefietst en om Rome echt te halen zou ik zo weer kunnen gaan. Wanneer wil je precies vertrekken? Ik ben een vrouw van 50 jaar en ben helemaal in mijn element op een fiets met spulletjes achterop. Groet Noortje666
Hallo Noortje666,

Op mijn werk heb ik de afspraak om afwezig te zijn vanaf 1 mei. Deze periode heb ik gekozen omdat ik dan de natuur heel mooi vindt en omdat het fietsen in Italië dan bij een redelijke temperatuur kan. Ook wil ik wat van Rome zien en bij voorkeur terug zijn voor 10 juni. Is dit een periode die jou schikt?
Ben heel benieuwd naar je ervaring van je tocht richting Rome in 2009?
Groet Engla
Ha Engla en noortje,

Ik ben benieuwd of een van jullie of beiden naar Rome gefietst zijn.
En of jullie zo enthousiast zijn dat jullie nog een fietstocht willen ondernemen in 2012.
Ik heb nu een oproep geplaatst voor de route de la Plata.
Zin???

Of liever een andere fietstocht?

polletje
hallo
heb zonet jou zoekertje gelezen. Ben benieuwd naar je reisverhaal en toekomstplannen, en of je een fietsmaatje gevonden hebt.
Fietsen naar Rome ligt bij mij ook bovenaan mijn verlanglijstje.Ben vr 59j en fietsen is zowat mijn leven en passie.
Claire
elalijn schreef:Voorjaar 2011 wil ik fietsen naar Rome. Ben jij mijn fietsmaatje?
Ik ben een vrouw van 60 jr en jong van geest. Mijn voorkeur gaat uit naar kamperen als het weer het toelaat en ik mik op ca. 80 km per dag.
Wil je meer weten, dan nodig ik je uit om te reageren.

Engla.
Ha Elalijn
Ben je nog gegaan naar Rome vorig jaar? Ik ben afgelopen jaar in Ierland wezen fietsen. Was erg leuk. Nog steeds fietsplannen voor aanstaande lente,zomer?
polletje schreef:Ha Engla en noortje,

Ik ben benieuwd of een van jullie of beiden naar Rome gefietst zijn.
En of jullie zo enthousiast zijn dat jullie nog een fietstocht willen ondernemen in 2012.
Ik heb nu een oproep geplaatst voor de route de la Plata.
Zin???

Of liever een andere fietstocht?

polletje
Ha Polletje
Afgelopen jaar heb ik in Ierland gefietst. Heb wel weer zin in nieuwe plannen voor aankomende lente of zomer
heb je al iemand gevonden ik man van 65 jaar zou wel in 2013 willen fietsen
elalijn schreef:Voorjaar 2011 wil ik fietsen naar Rome. Ben jij mijn fietsmaatje?
Ik ben een vrouw van 60 jr en jong van geest. Mijn voorkeur gaat uit naar kamperen als het weer het toelaat en ik mik op ca. 80 km per dag.
Wil je meer weten, dan nodig ik je uit om te reageren.

Engla.