Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gaastra Fyts 4.14 - Forum Wereldfietser

Gaastra Fyts 4.14

De kogel is door de kerk. En het is een stalen kogel geworden: Na bezoeken aan de vakantiefietser, bike4travel en Rein Veenendaal hebben we vandaag bij de laatste twee Gaastra Fytsen besteld.
Nog een paar weken (we kunnen nauwelijks wachten) en een rib uit ons lijf (verzekeren is ook duur) en dan fietsen we op fytsen. ;-)

De doorslag bij de aanschaf heeft gegeven dat het geweldig fietst, dat de afmontage is zoals wij het willen, dat de prijs goed is en dat de service van Veenendaal prima lijkt te zijn (bewijst zich in de loop der tijd, neem ik aan).

Komend jaar gaan we weekendjes en afhankelijk van het werk in het voorjaar erop uit, we nemen ze mee met de kampeervakantie in Polen en Slowakije, ik doe er het hele jaar door woon-werk-verkeer op en in de komende jaren willen we in Europa lekker met de tent op pad.
Gefeliciflapstaart, en vooral goed dat er in tijden van crisis goed met geld gerold wordt :D
We hebben er twee jaar voor gespaard, en als we straks in de bijstand komen, moeten we toch eerst ons kapitaal opmaken...
Polling schreef:We hebben er twee jaar voor gespaard, en als we straks in de bijstand komen, moeten we toch eerst ons kapitaal opmaken...
Heb je straks in ieder geval een lekker fietsje voor naar de Aldi.
Polling schreef: Nog een paar weken (we kunnen nauwelijks wachten) en een rib uit ons lijf (verzekeren is ook duur) en dan fietsen we op fytsen. ;-)
Een van de betere fietsen op de markt. Weinig op aan te merken, gezien het doel waar je de fiets voor hebt gekocht. Ideale woonwerkfiets, asfaltvreter....... en een stuk goedkoper en gezonder dan een auto! tel uit je winst.

Waarom verzekert men eigenlijk een fiets? staat dat een beetje in verhouding tot een veiliger gevoel?
Ik verzeker deze fiets omdat we ons bij diefstal of grote schade niet direct de aanschaf van een nieuwe kunnen veroorloven.
Ik heb als credo: verzeker alleen iets, dat je bij schade/verlies niet zelf kunt vervangen/bekostigen. Dat gold dus niet voor mijn stadsfiets van 600 euro, maar wel voor deze fiets, die een stuk duurder is.
Ik wens jullie veilige km's toe, maar dat zal op deze fietsen denk ik wel lukken.
Frits