Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voor tocht Athene- NL via Donau juni 2012 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voor tocht Athene- NL via Donau juni 2012

Dit jaar van Athene naar NL via Italie gefietst. (zie http://www.lbroere.nl)
Dit jaar wil ik het weer doen maar dan via Roemenie, Bulgarije en dan verder langs de Donau. Planning juni 2012
Afstanden 80 - 120 km per dag en rustdagen uiteraard Budapest en Wenen.
Met tent en af en toe hotel of B&B.
Liefst woonachtig in Flevoland om eerst samen oefen km's te maken en elkaar te leren kennen.
beste Leo,
Je reisvoorstel spreekt me deels aan. Graag wil ik dit jaar een aantal van de volgende landen aan mijn verzameling toevoegen: Griekenland, Montenegro, Albanie, Macedonie, Kosovo, Servie, Bulgarije, Roemenie. Mogelijk ben ik 28 mei in Zwitserland. van 29 juni t/m 1 juli heb ik een vergadering aan het Balatonmeer. De gehele tussenliggende periode heb ik vrij.
Op FB heb ik foto's van mijn fietsreis door Polen en de Baltische staten; en door Slovenie, Kroatie, Bosnie.
Ik ben 54 jaar jong, woon In Utrecht, kamperen (ook "natuur", maar dat komt daar wat minder voor, vermoed ik) prima, soms B&B ook goed, 80-120 km is ook mijn idee.
Hallo Derk,
Zoals je misschien op mijn site hebt gezien, heb ik mijn plan omgegooid en kies dit jaar voor een zwaardere route vanaf Athene naar NL door Griekenland, Albanie, Montenegro, Kroatie, Slovenie, Oostenrijk en dan vanaf Munchen met de trein naaar huis.
We zouden jouw plan kunnen combineren en dan na de Plitvice meren scheiden, waarbij jij naar het Balatonmeer fietst en ik verder richting Oostenrijk.
Mijn route heb ik redelijk vastgezet, maar sta natuurlijk open voor alternatieven en ik wil 3 juni weg uit Athene.
Bekijk mijn site nog maar eens en neem via mijn site contact, indien je geinteresseerd bent.
Hallo Leo, in oktober 2010 ben ik al vanuit Villach, Treviso (Wurzenpas 13 % gesloten, was ik ook niet van plan met bagage :D ) naar Ljubljana gefietst; vanuit het zuiden van Slovenie al naar Karlovac, Bosnie, Plitvice, Ogulin; verder Rijeka, Krk, Zagreb en Maribor, zie mijn facebookfoto's (ook over de oorlog :? daar). Ik wil dat dit jaar niet weer doen.
Persoonlijk ga ik dan liever over Bulgarije, Roemenie naar Hongarije. In Trouw kwam ik nog de Via Egnatia tegen: van Durres of Vlore, Ohrid door Griekenland naar Istanbul, dwars dus op jouw route. Op dit moment kan ik nog niets zeggen over aanvangstijdstip en -route. Persoonlijk ga ik liever per trein (evt. boot) dan vliegtuig. Ik maak dus even pas op de plaats tot ik meer weet.