Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietslampjes uit muur trekken - Forum Wereldfietser

fietslampjes uit muur trekken

Ik las net op teletekst, dat het NS station in Leiden, als eerste in Nederland fietsersverlichting uit de muur laat trekken voor 1 euro. Dit wordt gedaan in samenwerking met de fietsersbond, omdat nog steeds veel scholieren zonder verlichting fietsen.

mario
En nu gaan alle scholieren zeker braaf met verlichting fietsen?
De drempel is in ieder geval weer lager gemaakt. Goed initiatief!

Vraag mij wel af welke lampen ze (zullen?) aanbieden? Hopelijk geen modellen met niet-oplaadbare knopcel batterijen...
Kwaliteit voor 1 euro bieden lijkt me onmogelijk. Dus ik acht de kans groot dat het om rommel gaat en dan is het maar de vraag of het een goede zaak is.

Renaat
In Albanië en Monte Negro kun je aanstekers met LED lampje erin kopen voor een prikkie, 30 cent of zo. In al die dingen zit een batterijtje. Goed initiatief om de afvalberg wat op te hogen :x.

Ach, wat hebben dingen toch veel kanten.
Goed idee. Wat ik ook wel wat meer in Nederland zou willen zien, zijn de Schlauchomats.

.tsooJ
Die had Grottendieck in Den Haag al maar toen durfde er nog maar weinig mensen zonder licht te fietsen. :lol:
Als dat die magere led lampjes aan een touwtje zijn kunnen ze dat beter schrappen en voor 5 euro wat fatsoenlijks in die dingen leggen. Ik werk in Leiden dus ik zal eens kijken waar we het over hebben maar voor een euro kan het nooit wat zijn.

Ik zie met behoorlijke regelmaat mensen van die pruts ledjes aan het stuur en de bagagedrager (dit is in leiden vaak zo, dus denk dat het om die dingen gaat) maar je kan met die dingen net zo goed zonder verlichting rijden want een automobilist gaat je echt niet zien omdat er een zwak ledje aan je stuur hangt. Ze zijn heel schattig voor aan een sleutelbos, maar gewoon onverantwoord om als verlichting voor een fiets te verkopen, al loop ik nu mogelijk wel voor op de zaak daar ik niet weet of het feitelijk die dingen zijn die ik nu voor me zie.