Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oostkust Engeland - Forum Wereldfietser

Oostkust Engeland

Beste fietsvrienden,

Ik wil volgend voorjaar in Engeland vanaf Newcastle, via de oostkust, door Londen, naar Dover fietsen. Dan langs de Belgische en Nederlandse kust weer terug naar Rotterdam. Veel Noordzee zien en waarschijnlijk zeewind voelen, lekker.
Weet iemand of er voldoende campings zijn? Ik fiets ca. 120 tot 150km per dag.

Verder zijn tips over te rijden routes etc. natuurlijk van harte welkom.

Dank,
Wim
Wij deden die trip twee jaar geleden, met dagafstanden die over het algemeen aanzienlijk korter waren (drie weken), en hebben altijd tent-campings gevonden.
Wij reden voornamelijk de Noordzee Cycle Route, maar ik denk dat als je iets verder het binnenland ingaat de tocht aantrekkelijker wordt; er zijn so-wie-so al veel stukken waar je geen zee ziet. Mocht je belangstelling hebben dan kan ik je wel een verslagje en campinglijstje + tracks voor Garmin doen toekomen.
arnob schreef:Wij deden die trip twee jaar geleden, met dagafstanden die over het algemeen aanzienlijk korter waren (drie weken), en hebben altijd tent-campings gevonden.
Wij reden voornamelijk de Noordzee Cycle Route, maar ik denk dat als je iets verder het binnenland ingaat de tocht aantrekkelijker wordt; er zijn so-wie-so al veel stukken waar je geen zee ziet. Mocht je belangstelling hebben dan kan ik je wel een verslagje en campinglijstje + tracks voor Garmin doen toekomen.
Hoi Arno,

Je verslag en campinglijstje wil ik graag. Garmin gebruik ik nog niet.
Dank voor je reaktie,

Gr. Wim
Je hebt een Pb.
Misschien is het handig hier mijn campingselectiesite weer te geven: Voor de campings gebruikte ik http://www.ukcampsite.co.uk/sites/. Selecteer op regio en acceptatie van tenten => prima overzicht. Selecteren op regio en acceptatie van tenten. Het overzicht is best wel redelijk compleet.

En hier is nog een overzicht: http://www.reisverhaleneuropa.nl/campin ... geland.htm. Het voordeel van deze site is dat de campings op kaart worden aangeduid waardoor snel een selectie mogelijk is.