Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gasblikjes met schroefdraad in ierland? - Forum Wereldfietser

gasblikjes met schroefdraad in ierland?

Weet iemand of van die gasblikje met schroefdraad in Ierland een beetje voor handen zijn?

Dat weet ik niet, maar je kan ook een adapter meenemen. Dan kun je de prik-blikjes gebruiken.

Groeten,

Marco

Er is nu ook een adapter voor ventiel-blikjes.

Wimligfiets
Leuk hoor al die reacties die eigenlijk geen antwoord zijn op de vraag.

Ik kom wel eens in Ierland (al 7X) Ik heb het zien groeien van een beetje achterlijk land tot een modern west europees land. Dus gasblikjes met schroefdraad wel te koop. Ik heb daar ook blokjes gevonden die het model hebben van een spuitbus. Die zocht ik, want mijn kookstel is inklapbaar met eigen voet. Zo,n slanke bus kon ik makkeliker tussen de andere spullen kwijt.

Nog twee tips
Winkels die je moet hebben zijn HARDWARE stores (ijzerzaak) of Haberdashery (winkel van sinkel). Winkels van het formaat BEVER of Perry zijn er niet, trouwens die hebben meestal geen gas.

Zo'n adapter kost ook wat, na hoeveel prikblikjes heb je het geld eruit? Oh ja bij mijn weten zijn er twee maten schroefdraad!!!

Drink daar een Bulmers (appel cider 5%) voor mij in the North heet het Magners, kon niet aan de Guiness wennen, Brompting

Dank. Dit was inderdaad precies het antwoord op de vraag. Hoe krijgen we dit soort info in de landeninformatie?
Arjen,
Tis goed dat dit ook naar landeninformatie gaat.
Er zijn wat mogelijkheden:
1. Je had dit totpic onder Europa of Ierland moeten beginnen.
2. Je (Wij, deelnemrs) noemen punten op wat per land nuttig is om te weten.
Ik dacht aan de andere optie van gasblikjes, wildkamperen en dan per onderwerp de landen benoemen. Achteraf lijkt mij dat niet zinvol zelden ga je door zoveel landen tegelijk. De meesten van ons kiezen een bestemming en daar wil je het een en ander van weten. Al die anderen zijn vaak zo doorgewinterd die hebben die hulp niet zo nodig.

Maar terug op dat eerste voorstel per land, belangrijke onderwerpen. Wie vult dat. Beheer noodzkelijk? Na enkele jaren kan de situatie veranderen.

Voorbeeld Duitsland - Fietspaden. Bonds Republiek. Ieder bonds-staat heeft een eigen beleid. Geen ko?rdinatie, kwam je in ander bonds-staat dan hield het fietspad op. Bewegwijzering voor fietsers weer anders. Dat hoeft slimme mensen niet af te schrikken.
Deze informatie/ervaring was van 1995. Misschien is er een overkoepelend orgaan die dit afstemt. Ik weet het niet. Wel maken ze daar een inhaalslag, net als Belgie.

Ik dacht dat je zo'n admin (administrator?), een bobo opvan dit forum. Weten jullie niet hiet wat op. Vroeger keek ik sporadisch op dit forum/internet. Had maar een inbel verbinding. Lift nu met/bij buren. Maar heb veel bezigheden, dus weinig tijd. Stuur anders een persoonlijke meel.

Fiets ze, of ben je morgen op Zandvoort/Cycle Vision? Trap ze loeihaard en langdurig, Brompting